همراه با شهدا؛

زندگی نامه شهید علی محمد مجیدی

با به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره)، نایب امام زمان (عج ) ، شهیدكه سرشار از ایمان و عشق بـه الله بود

زندگی نامه شهید علی محمد مجیدی/به گزارش خبرنگارحوزه قرآن و عترت گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛شهید مهندس علی محمد مجیدی سال 1325 در خانواده ای با ایمان و مذهبی بدنیــــا آمد، در سن 5 سالگی پدر را از دست داد . از آن زمان ، تحت سرپرستی مادری مؤمنه و فداكار و برادران بزرگترش كه همانند پدر در حق او محبت و ایثار نمودند ، قرار گرفت .
تحصیلات ابتدائی و متوسطه ( تاسال پنجم ریاضی ) را در شهرهای كرمانشاه و خرم آباد و دو سال آخر متوسطــه را در دبیرستان هدف شماره 1 در تیر ماه 1344 به پایان برد و دوره مهندسی راه و ساختمان را در تاریخ خــرداد 1349 در دانشكده فنی دانشگاه تهران به اتمام رسانید .

 

از اوایل سال 1357 كه به تدریج موج انقلاب اسلامی در ایران گسترش می یافت با شركت در اكثر تظاهرات و راه پیمائی ها و مبارزات مردمی آن دوران، سعی داشت تا آنجا كه توان و قدرت دارد به ایجاد حكومت دینی یـــاری نماید.

با به ثمر رسیدن انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی (ره)، نایب امام زمان (عج ) ، او كه سرشار از ایمان و عشق بـه الله بود و آرزوی از بین رفتن محرومیت های فراوان ملت مستضعف ایران را داشت ، فعالیت خویش را در راه خدا و برای كمك به خلق خدا ، با عضویت در واحد مهندسی حزب جمهوری اسلامی شروع نمود و از طرف واحد مزبور بــــرای كمك به اجرای هر چه سریعتر و بهتر طرحهای عمرانی دولت در مناطق گنبد و بندر اسلام «تركمن » و روستاهـای مرزی آن نواحی و نیز بازرسی مناطق مزبور جهت تأمین آب آشامیدنی ، به نواحی اعزام شد.

از تاریخ 16/7/58 تا 29/12/59 در سمت معاون عمرانی استانداری استان به انجام وظیفه خویش مشغول بــود و در تاریخ 27/6/59 با توجه به ابراز علاقه او برای اعزام به مرزهای غرب كشور ،مأمور بازدید و همكاری با برادران سپاه و ارتش و جمهوری اسلامی ایران شد كه این مأموریت زمانی كوتاه داشت و او همیشه از این بابت اظهار ناراحتــــــی می كرد.
سر انجام در شامگاه تیر ماه 1360 در محل سازمان حزب جمهوری اسلامی به همراه بهشتی و بهشتیان به دیــــدار معبود خود شتافت .

 

انتهای پیام/

بیوگرافی شهید علی محمد مجیدی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.