کشته شدن ۵ نفر بر اثر تیراندازی در مکزیکوسیتی

مقامات مکزیک از کشته شدن 5 تن و زخمی شدن چندین نفر در پی تیراندازی‌های جداگانه افراد مسلح در مکزیکوسیتی خبر دادند.

کشته شدن 5 نفر بر اثر تیراندازی در مکزیکوسیتیبه گزارش گروه بین الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از رویترز، به گفته مقامات مکزیک، روز یکشنبه 5 نفر در پی تیراندازی‌های جداگانه در «مکزیکوسیتی» کشته و چندین نفر نیز زخمی شدند. دفتر دادستان کل مکزیکوسیتی اعلام کرد 2 موتورسوار مسلح اوایل روز یکشنبه در حاشیه جنوب غربی این شهر به چهار نفر در یک رستوران تیراندازی کردند.

یک زن 23 ساله و دو مرد 23 و 38 ساله که در این حادثه تیراندازی زخمی شده بودند بر اثر جراحات جانشان را از دست دادند.  یک مرد 23 ساله که در این تیراندازی زخمی شد نیز هنوز در بیمارستان است.

عصر یکشنبه نیز یک زن 45 ساله و یک مرد 55 ساله در یک فروشگاه در حاشیه شرقی مکزیکوسیتی هدف اصابت گلوله قرار گرفتند و جانشان را از دست دادند. 10 نفر دیگر از جمله دو کودک در پی این تیراندازی‌ها زخمی شدند. هنوز هدف از انجام این حملات مشخص نیست و پلیس در حال تحقیق برای پی بردن به انگیزه‌ قاتلان است.

قتل و جنایت در 18 ماه گذشته در مکزیک به شدت افزایش یافته است. این در حالیست که «انریکه پنیا نیتو»، رئیس‌جمهور این کشور، که در سال 2012 به قدرت رسید، خواستار پایان خشونت‌ها شد. مکزیک احتمالاً در سال جاری بیشترین آمار قتل در تاریخ معاصر را ثبت می‌کند.

انتهای پیام/

5 کشته در پی تیراندازی در مکزیکوسیتس

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار