ساری؛

اجرایی طرح انتقال آب زراعی به روستا‌های آمل

آغاز عملیات اجرایی طرح انتقال آب زراعی به روستا‌های آمل آغاز شد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  سید حسین اسلامی مدیر جهاد کشاورزی آمل از آغاز عملیات اجرایی طرح انتقال آب زراعی به ۵ روستای این شهرستان در یک ماهه اخیر خبر داد.


وی گفت: طرح شن ریزی جاده دسترسی به مزارع روستای اسلام آباد تیرماه امسال به طول ۲ کیلومتر در ۳۰ هکتار از زمین‌های زراعی شهرستان آمل انجام شد.


مدیر جهاد کشاورزی آمل گفت:عملیات اجرایی طرح انتقال آب زراعی روستای نوا از حوزه مرکز جهاد کشاورزی گزنک بالا لاریجان با خرید و حمل لوله بطول یک هزار و ۵۵۰ متر و احداث استخر ذخیره آب به حجم ۵۰ مترمکعب در حال انجام است.


اسلامی افزود: عملیات انتقال آب زراعی به ۴ روستای منطقه پایین لاریجان حوزه مرکز جهادکشاورزی بائیجان شامل روستا‌های دره کنار و شیخ محله با خرید و حمل لوله بطول یک هزار و ۳۵۰ متر، روستی کهرود با خرید و حمل لوله بطول ۷۰۰ متر و در روستای عبدالمناف با خرید و حمل لوله بطول ۹۱۰ متر شروع شده است.


وی گفت: تحویل زمین به پیمانکار برای اجرای طرح احیا، مرمت و بهسازی آبندان ۲۰ هکتاری روستای غیاثکلا دابو از حوزه مرکز جهاد کشاورزی رئیس آباد و ۶ مورد تحویل موقت اجرای آبیاری تحت فشار باغات در ۱۲ هکتار از دیگر فعالیت‌های یک ماهه اخیر این مدیریت در بخش فنی و اجرایی است.


اسلامی افزود: کارشناسان بخش فنی و زیربنایی این شهرستان به درخواست و استعلامات حقوقی ۲۵ نفر از بهره برداران برای اجرای طرح تجهیز و نوسازی اراضی شالیزاری ۷ روستای این شهرستان رسیدگی کردند.


انتهای پیام/آ


انتقال آب زراعی به روستا‌های آمل

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار