زرافشان مطرح کرد؛

آماده‌سازی مدارس برای استقرار پایه یازدهم/ اعتبار لازم برای تجهیز هنرستان‌ها تامین شده است

معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش با اشاره به آماده سازی مدارس از تأمین اعتبار برای تجهیز هنرستان‌های کشور خبر داد.

آماده‌سازی مدارس برای استقرار پایه یازدهم/ اعتبار لازم برای تجهیز هنرستان‌ها تامین شده استعلی زرافشان‌ معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش در گفت‌ و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره برنامه‌های در نظر گرفته شده برای شروع سال تحصیلی جدید اظهار کرد: مدارس با توجه به اینکه هر سال در پروژه مهر همکاری مشترکی برای فعالیت در امر بازگشایی مدارس انجام می‌دهند امسال نیز کمیته‌های برنامه‌ریزی استان‌ها آغاز به کار کرده اند و برای سال تحصیلی آینده برنامه‌های لازم در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: امسال استقرار پایه یازدهم در مدارس انجام می‌شود و بخش‌های مختلف برای این مسئله برنامه ریزی‌های لازم را انجام داده‌اند که شامل آماده‌سازی کتاب‌های درسی، تأمین نیروی انسانی لازم و آماده‌سازی فضای مناسب آموزشی است.

معاون آموزش متوسطه با اشاره به اینکه در سال تحصیلی جدید با توجه به شعار سال تحرک قابل توجهی در حوزه آموزش‌های مهارتی انجام می‌شود، گفت: برنامه‌های اقتصاد مقاومتی و مصوبات آن در حوزه این آموزش‌های ابلاغ شده است.

وی در مورد بحث تجهیز هنرستان‌ها تصریح کرد: با سازمان برنامه‌ و بودجه در خصوص این موضوع مذاکر‌اتی داشتیم که بر این اساس ردیف بودجه 54 میلیاردی در اختیار هنرستان‌ها قرار می‌گیرد و در تلاش هستیم  این مسئله هر چه زودتر تحقق یابد.

زرافشان‌ به موضوع تخصیص 2 درصد مبلغ حاصل از فروش گاز اشاره کرد و یادآور شد: مناقصه این مسئله انجام شده و مبلغ آن برای تجهیز هنرستان‌ها استفاده خواهد شد همچنین 200 میلیارد وام مورد توجه قرار گرفته که اکنون معاونت توسعه و پشتیبانی در حال اجرای مراحل آن است.

انتهای پیام/

سرانجام تجهیز هنرستان ها به کجا رسید؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.