نقل و انتقالات لیگ‌های معتبر اروپا؛

نیمار در رادار فرانسوی ها/ رونالدو در آستانه خروج از مادرید/ احتمال بازگشت زلاتان قوت گرفت

نقل و انتقالات اروپایی در چند روز گذشته با بیشتر شدن فعالیت‌های تیم‌های بزرگ اروپایی رنگ و بوی متفاوتی گرفته است.

به گزارش  خبرنگار دنیای ورزش گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان،نقل و انتقالات اروپا پس از چند روز که خبر خاصی را در پی نداشت بسیار پر خبر شده و تیم‌های بزرگ اروپایی در حال ارائه پیشنهاد‌های مختلف و جذب بازیکنان دیگر تیم‌ها هستند. در این میان تیم‌هایی مانند بایرن مونیخ، رئال مادرید و آرسنال در چند روز گذشته فعالیتی را در این بازار نداشته اند.

لیگ جزیره

لیگ جزیره این روز‌ها شاهد یار گیری بسیار قوی تیم‌هایی مانند چلسی، منچستر یونایتد و آرسنال است. الیته دیگر تیم‌های این لیگ هم در چند روز گذشته بسیار پر خبر بوده اند و بازیکنان زیادی را جذب کرده اند.

چلسی

آلوارو موراتا، تیمو باکایوکو، ویلی کابایرو، آنتونیو رودیگر، عبدالرحمن بابا، مارکو فن خینخل و ماریو پاسالیچ بازیکنانی هستند که با آبی پوشان لندنی قرارداد بستند.

آسمیر بگوویچ، جان تری، خوان کوادرادو، کریستین آتسو، ناتان آکه و برتراند ترائوره با تصمیم کونته سرمربی تیم چلسی از این تیم جدا شدند.

نقل و انتقالات لیگ‌های معتبر اروپا

منچستر یونایتد

روملو لوکاکو، ویکتور لیندلوف و آندرس پریرا بازیکنانی هستند که توانستند نظر آقای خاص را جلب کنند و به تیم منچستر یونایتد ملحق شوند و در مقابل زلاتان ایبراهیموویچ و وین رونی ستاره‌های شیاطین سرخ از این تیم جدا شدند.

نقل و انتقالات لیگ‌های معتبر اروپا


منچستر سیتی

سرلن منچسترسیتی مانند ۲ فصل گذشته با قدرت پا به بازار نقل و انتقالات گذاشتند و توانستند در همان ابتدا با دنیلو، داگلاس لوئیز، کایل واکر، برناردو سیلوا، ادرسون، سمیر نصری، جو هارت و الیاکیم مانگالا قرارداد امضا کنند.

اما مسئولان منچسترسیتی و گواردیولا همان طور که بازیکنان خوبی به خدمت گرفتند در مقابل بازیکنانی مانند نولیتو، پابلو زابالتا، ویلی کابایرو، گائل کلیچی، خسوس ناواس، باکاری سانیا، انس اونال و آرون موی از تیم آن‌ها جدا شدند.

نقل و انتقالات لیگ‌های معتبر اروپا


آرسنال

ونگر مربی ماندگار توپچی‌های لندن مانند ادوار گذشته به سراغ بازیکنان جوان رفته است و با الکساندر لاکازت، سئاد کولاشیناچ و یوئل کمپل به توافق رسیده است.

تیم بازیکن ساز آرسنال مانند سال‌های گذشته تعدادی بازیکن خوب خود را مثل وویچک شزنی و یایا سانوگو را از دست داد.

نقل و انتقالات لیگ‌های معتبر اروپا


لیورپول

مسئولان تیم لیورپول با اندرو رابرتسون، محمد صلاح و دومنیک سولانکه به توافق رسیدند و در مقابل سرمربی لیورپول تنها آندره ویزدم را برای فروش گذاشت.

نقل و انتقالات لیگ‌های معتبر اروپا 

 

لالیگا اسپانیا

باشگاه‌های اسپانیایی به قدری از ستارگان فوتبال سود می‌برند که در این بازار بیشتر نقش فروشنده را بازی کردند تا خریدار با این حال بارسلونا سرانجام پس از مدت‌ها فعالیت خود را در این بازار برای جذب بازیکن جدید آغاز کرده است.


بارسلونا

سران بارسلونا همیشه در بازار نقل و انتقالات خبر ساز بوده اند و امسال هم با مارلون، مونیر الحدادی، جرارد دلوفئو، توماس فرمالن، داگلاس، سرخی سمپر و کریستین تیو به توافق رسیدند و در مقابل جوردی ماسیپ و ژرمی متیو را برای فروش گذاشتند.

نقل و انتقالات لیگ‌های معتبر اروپا


رئال مادرید

شاگردان زیدان پس از قهرمانی در لیگ برتر اسپانیا و لیگ قهرمانان اروپا توانستند بازهم به صدر برترین تیم‌های باشگاه دنیا بازگردند و با تئو هرناندز، دنی سبایوس، مارکوس یورنته، بورخا مایورال و خسوس وایخو به توافق رسیدند.

سران باشگاه رئال مادرید بازهم نشان دادند به ستاره‌های خود متکی نیستند و به راحتی آن‌ها به فروش می‌رسانند و این بارهم دنیلو، آلوارو موراتا، په په، فابیو کوئنترائو، ماریانو دیاز، دیگو یورنته و خامس رودریگز را به تیم‌های دیگر منتقل کردند.

نقل و انتقالات لیگ‌های معتبر اروپا


سری آ. ایتالیا

باشگاه‌های ایتالیایی در چند روز گذشته بسیار خبر ساز بودند و نقل و انتقالات بزرگی را در این بازار انجام داده اند. یوونتوس، میلان و اینتر باشگاه‌هایی بودند که حضور خوبی در این بازار داشته اند.


یوونتوس

یووه ای‌ها با متئو دی شیلیو، وویچک شزنی، داگلاس کاستا، خوان کوادرادو، مهدی بن عطیه و رودریگو بنتاکور به توافق رسیدند و در مقابل لئوناردو بونوچی، دنی آلوز، کینگزلی کومان و سیمونه زازا را در لیست فروش قراردادند.

نقل و انتقالات لیگ‌های معتبر اروپا


میلان

مسئولان میلان ایتالیا با بازیکنانی نظیر لوکاس بیلیا، لئوناردو بونوچی، هاکان چالهان اوغلو، آندره سیلوا، متئو موساکیو، ریکاردو رودریگز، فرانک کسیه، آندرا کونتی و فابیو بورینی قرارداد امضا کردند. میلانی‌ها هنوز از ارائه پیشنهاد به بازیکنان مختلف و خرید دست نکشیده اند و در چند روز گذشته با آندره بلوتی و دیگو کاستا (البته برای یک نیم فصل) به توافق رسیده اند آن‌ها همچنان به دنبال کالینچ و بنزما هم هستند.

نقل و انتقالات لیگ‌های معتبر اروپا


اینتر

اینتری‌ها که برخلاف تیم همشهری خود حضور کم رنگی در بازار نقل و انتقالات داشته اند. به تازگی سراغ بازیکنانی، چون اینیستا، کیتا بالده و وچینیو رفته اند. گفتنی است مسئولان اینتر با دنلیه پادلی، بورخا والرو و میلان اسکرینیار به توافق رسیده اند.

نقل و انتقالات لیگ‌های معتبر اروپا


رم

مسئولان رم ایتالیا با گریگوری دیفرل، ماکسیم گونالونس، برونو پرس، ماریو روی، ژوان ژسوس، هکتور مورنو، فدریکو فازیو و ریک کارسدروپ قرارداد امضا کردند. رمی‌ها همچنان حضور قدرتمندی در این بازار نداشته اند، اما به دنبال بازیکنانی، چون ریاض محرز و کولاروف هستند.

نقل و انتقالات لیگ‌های معتبر اروپا


لوشامپیونه فرانسه

لیگ فرانسه در چند وقت گذشته بیشتر شاهد فروش بازیکنان این لیگ به دیگر تیم‌های ایتالیایی بوده است، اما تیمی مانند پاری سن ژرمن حضور خوبی در این بازار داشته و به دنبال بازیکنان مختلفی رفته است.


پاری سن ژرمن

پاریسی‌ها در چند وقت گذشته بسیار خبر ساز بوده اند و به سراغ بازیکنانی، چون الکسیس سانچس، نیمار، گبیا و پارتریک شیک رفته اند آن‌ها همچنین در این مدت خوان فیوث آرژانتینی را هم جذب کرده اند. طبق اخبار رسانه‌های اروپایی نیمار بازیکن بارسلونا به توافق ن‌هایی با فرانسوی‌ها رسیده است.

نقل و انتقالات لیگ‌های معتبر اروپا

 

انتهای پیام /


نقل و انتقالات لیگ‌های معتبر اروپا

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناصر
۱۰:۱۰ ۰۳ مرداد ۱۳۹۶
چلسی سرور