ساری؛

اطلاعیه اداره کل مدیریت بحران مازندران درخصوص افزایش ابر همراه با رگبار و رعد و برق

مدیریت بحران استانداری مازندران به مسافران و گردشگران توصیه کرد از برپایی چادر ، چرای دام و تردد در مسیل ها ، ارتفاعات و فضاهای باز خودداری کنند.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  احمدی مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران گفت: بر اساس تجزیه و تحلیل نقشه های هواشناسی و خروجی مدل های عدد دریایی، از روز دوشنبه ۲ مرداد تا ۵ مرداد در ساعات بعدازظهر و شب شاهد افزایش ابر بویژه در دامنه ها و ارتفاعات استان همراه با رگبار و رعد وبرق پراکنده خواهیم بود .

 

وی  با بیان اینکه ازصبح امروز دوشنبه به دلیل احتمال و وزش باد نیسبتا شدید دریای خزر نیزمواج پیش بینی می‌شود. افزود: روز‌های دوشنبه و سه شنبه ۳ تا ۵ درجه از شدت گرمای هوا کاسته می‌شود.

 

مدیرکل مدیریت بحران استانداری مازندران به هم استانی ها، مسافران و گردشگران توصیه کرد: با توجه به پیش بینی بارش های رگباری و رعد و برق در دامنه ها و ارتفاعات از برپایی چادر ، چرای دام و تردد در مسیل ها ، ارتفاعات و فضاهای باز خودداری شود.

 

احمدی با بیان اینکه از قایقرانی ، شنا و ورزش های آبی در هنگام مواج و طوفانی بودن دریا پرهیز شود گفت: کشاورزان ، مسافران و رهگذران از روشن کردن آتش در عرصه های منابع طبیعی، مراتع، مزارع و باغ ها جدا خودداری کنند.

 

وی افزود: ناجیان غریق، مدیران طرح های دریا، هیات نجات غریق، هلال احمر، دریابانی، فرمانداران شهرستان های ساحلی ، فعالان گردشگری، دستگاه های اجرایی مرتبط و نیروهای امدادی و خدماتی همزمان با آماده سازی تجهیزات و ماشین آلات امدادی ، آمادگی لازم برای هرگونه عملیات امداد و نجات و خدمات رسانی را داشته باشند .

 

انتهای پیام/آ

افزایش ابر همراه با رگبار و رعد و برق در مازندران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار