ساری؛

پوشش امدادی هلال احمر مازندران به ۹۰۰ حادثه در تیرماه

مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران از امدادرسانی این جمعیت به ۹۰۳ حادثه در تیرماه امسال خبرداد.

به گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از ساری ،  اکبری مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: امدادگران و نجاتگران جمعیت هلال احمر استان مازندران در تیرماه امسال موفق شدند ضمن انجام ۹۰۳ عملیات امداد و نجات به بیش از ۵ هزار نفر از متاثرین حوادث ومصدومان سوانح مختلف خدمات مورد نیاز را ارائه کنند.


وی افزود: از مجموع عملیات انجام شده در ماه گذشته ۲۱۵ عملیات امداد جاده ای، ۲۰۴ فقره عملیات امدادونجات ساحلی و دریایی،۱۲۰ عملیات امداد شهری،۳۳ عملیات امداد کوهستان و همچنین ۳۲۴ مورد نیز مربوط به مراجعه حضوری افراد به پایگاه‌های جمعیت هلال احمر بوده است.


مدیرعامل جمعیت هلال احمر مازندران گفت: یک عملیات امداد و نجات در سیلاب، ۴ فقره عملیات امداد در محیط‌های صنعتی و کارگاهی و ۲ فقره پوشش امدادی مراسم‌های مناسبتی بوده است.


اکبری با اشاره به یک مورد استفاده از ظرفیت بالگرد امدادی افزود:ارائه خدمات درمان سرپایی به ۵۳۱۷ نفر، انتقال ۳۹۴ نفر به مراکز درمانی از دیگر خدمات جمعیت هلال احمر استان در سال گذشته بوده است.


وی گفت: در این عملیات‌ها بیش از هزار امدادگر و نجاتگر در قالب صد‌ها تیم مجهز امدادی با بکارگیری انواع خودرو‌های امدادی نظیر آمبولانس و خودرو‌های تخصصی نجات و پشتیبانی مشارکت داشتند.


انتهای پیام/آ

امدادرسانی هلال احمر مازندران به مسافران 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار