مشهد؛

فراهم کردن فرصت های سرمایه گذاری برای واحدهای صنعتی

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی خراسان‌رضوی از فراهم کردن فرصت های سرمایه گذاری برای واحدهای صنعتی توسط بخش خصوصی خبر داد.

فراهم کردن فرصت های سرمایه گذاری برای واحدهای صنعتیبه گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از مشهد؛مسعود مهدي زاده مقدم در حاشيه نشست مجمع عمومی شرکت خدماتی شهرک صنعتی فریمان و با اشاره به اجراي اصل 44 قانون اساسي و اجراي قانون واگذاري و اداره امور شهرک‌ها و نواحي صنعتي به شرکت‌هاي خدماتي اظهار کرد: تجهيز و تکميل زيرساخت هاي شهرک‌ها و نواحي صنعتي مهمترين وظيفه و اولويت ماست و تمام تعهداتي که بر عهده شرکت بوده بصورت برنامه ريزي شده انجام و در سال جاري هم به همين صورت ادامه و اجرا خواهد شد.

وي افزود: با واگذاری شهرک‌ها به بخش خصوصی و مشارکت این بخش فرصت سرمایه گذاری برای واحدهای صنعتی بیشتر فراهم شده است.

مهدي زاده مقدم عنوان کرد: با برنامه ریزی های صورت گرفته باید تمام مسائل صنعتگران رصد و موضوعات پیگیری شود تا مشکل رفع نشده در شهرک‌ها باقی نماند.

وی بيان داشت: در راستاي تسريع بخشيدن و خدمات رساني بهتر به واحدهاي صنعتي مجدانه پيگير مربوط به صاحبان صنايع باشيد و با تلاش و تکيه بر تجارب خود نقشي مهم در جهت رفع مسائل شهرک ايفا کنيد.

مهدي زاده مقدم به اهداف برگزاري نشست هاي مشترک شرکت هاي خدماتي اشاره و خاطرنشان کرد: بيان انتظارات متقابل، به تعامل رسيدن در سرفصل مشترک کاري و ايفاي نقش سازنده در قانون از اهداف برگزاري اين نشست ها است.

وی در پایان گفت:در اين نشست تصويب صورتهاي مالي عملکرد1395،انتخاب بازرس وحسابرس سال1396بحث و تصميم گيري شد.

انتهای پیام// ف.ح

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.