حجت‌الاسلام و المسلمین‌حسنی:

بومی‌سازی بازی‌های رایانه‌ای یک ضرورت دینی و انقلابی است

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش گفت: اگر بازی‌های رایانه‌ای به دست بیگانگان تأمین شود، جوانان ما را بازی می‌دهند و به غلط می‌کشانند.

بومی‌سازی بازی‌های رایانه‌ای یک ضروریت دینی و انقلابی است به گزارش خبرنگار حوزه دفاعی امنیتی گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ حجت‌الاسلام و المسلمین‌ عباس محمدحسنی رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران در مراسم رونمایی از بازی « مبارزه در خلیج عدن 2 » که امروز(دوشنبه) در سالن میلاد محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران برگزار شد؛ اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب همیشه مردم و جوانان را به کارهای جهادی و انقلابی توصیه می‌کنند و ورود در این عرصه از مصادیق آن و همینطور از مصادیق «ما میتوانیم، توانسته‌ایم و خواهیم توانست» در همه حوزه ها است.

وی در ادامه گفت:  توجه به این نکته حائز اهمیت است که قرآن به ما می‌آموزد در غذای جسم و روح خود دقت کنیم چرا که  یکی از غذاهای روحی ما که به شدت هم جامعه و به ویژه نسل جوان به آن احتیاج دارد، استفاده از انواع سرگرمی‌ها و بازی‌های نوین است که باید به طور سالم و درست تأمین شود در غیر این صورت اگر به دست بیگانگان تأمین شود ما را بازی می‌دهند و به غلط می‌کشانند و حتما متناسب با منافع خودشان اقدام می‌کنند. باید در ساخت بازی‌ها خودکفا شویم و حقایق را در غالب بازی‌ها به نسل امروز منتقل کنیم.

رئیس عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران با بیان اینکه بومی‌سازی این بازی ها یک ضروریت دینی و انقلابی است، تصریح کرد: 8 سال دفاع مقدس، تأمین امنیت دریاها و مبارزه که تا امروز توسط نیروی دریایی ادامه دارد از مصادیق عزت ملی ما است که باید مردم از آن‌ها اطلاع پیدا کنند. یکی از بهترین روش‌های این مهم استفاده از همین ابزار کامپیوتری و موبایلی است که البته موبایل به دلیل راحتی حمل و در دسترس بودن اهمیت بیشتری دارد، بنابراین هر کسی در این رابطه کاری مثبت انجام دهد اجرش نزد خدا و شهدا محفوظ است.

حجت‌الاسلام و المسلمین‌ محمدحسنی با اشاره به صحبت های امیر سیاری، تأکید کرد:  ارتش پشت این موضوع است و همه ظرفیت‌ها را در این مهم به کار می‌گیرد.

انتهای پیام/

خودکفایی در بازی‌های رایانه ای حقایق را به نسل امروز منتقل می‌کند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار