ورزشی قم ؛

تیم بسکتبال بانوان نادرشیمی قم لیگ برتری شد

با خرید امتیاز یک تیم لیگ برتری از تهران، در سال جاری تیم بسکتبال بانوان نادرشیمی قم به جای لیگ دسته یک در لیگ برتر باشگاه های کشور حضور پیدا می کند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قم،محسن نادری گفت: برنامه امسال تیم ، حضور در میانه جدول و استفاده از بازیکنان بومی است، ما می توانیم با استفاده از بازیکنان غیربومی تیم را برای قهرمانی ببندیم ولی دغدغه اصلی ما پیشرفت بسکتبال در قم می باشد.
وی ادامه داد: سال آینده امتیاز یک تیم برای بسکتبال آقایان نیز در لیگ دسته یک باشگاه های کشور خریداری خواهد شد.
وی با اشاره به آخرین وضعیت انتقال این تیم به تهران گفت: روز یکشنبه هفته جاری با درخواست مدیرکل ورزش و جوانان قم نشستی برگزار و وی درخواست ماندگار شدن تیم در قم را داشتند و به صورت شفاهی توافق هایی در این زمینه حاصل شده است.
نادری بیان داشت: درحال حاضر 50 درصد حضور این تیم در شهر مقدس قم قطعی شده است و منتظر تحقق وعده های مسئولان برای تامین امکانات برای تیم از جمله سالن تمرین هستیم.
وی ادامه داد: هنوز درمورد تیم والیبال بانوان نادرشیمی قم در لیگ دسته یک کشور تصمیمی اتخاذ نشده و معلوم نیست در قم یا تهران این تیم به فعالیت خود ادامه دهد.
مدیرعامل باشگاه نادر شیمی قم هفته گذشته گفته بود: به دلیل برخی مشکلات، تیم های بسکتبال و والیبال بانوان نادر شیمی قم در سال جاری از استان قم خارج می شوند و از تهران در رقابت های سوپر لیگ دسته یک باشگاه های کشور شرکت می کنند.
تیم بسکتبال بانوان نادرشیمی قم تاکنون در لیگ دسته یک کشوری حضور داشت و امسال اولین شانس خود را درلیگ برتر امتحان خواهد کرد.

انتهای پیام/ت

توافق های اولیه برای ماندگاری در قم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.