درویش در مراسم بهره برداری از 66 واگن مترو خبر داد

هزینه 450 میلیون یورویی برای تامین 327 دستگاه واگن

مدير عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه گفت: در 3 سال گذشته به جز اقدامات زیرساختی در شرکت واگن‌سازی 327 رام واگن به بهره‌برداری رسید که برای آن‌ها 450 میلیون یورو هزینه شد.

هزینه 450 میلیون یورویی برای تامین 327 دستگاه واگنبه گزارش خبرنگار حوزه شهری گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ هابیل درویش مدير عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه در مراسم بهره‌برداری از 66 دستگاه واگن مترو که امروز(دوشنبه) برگزار شد، با بیان اینکه در حال حاضر زیرساخت‌های مترو شهر تهران به پایان رسیده است، اظهار داشت: با تمام وعده های داده شده از سوی دولت هنوز قول تامین یک هزار و 600 دستگاه واگن به شهرداری تهران محقق نشده است.

وی افزود: ما منتظر کمک دولت ننشستیم و خود اقدامات زیرساختی را به بهره‌برداری رساندیم.

مدير عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه با بیان اینکه در 3 سال گذشته به جز اقدامات زیرساختی در شرکت واگن‌سازی 327 رام واگن به بهره‌برداری رسید، گفت: برای این تعداد واگن 450 میلیون یورو هزینه شده است.

درویشی ادامه داد: بر اساس قرارداد ما با شرکت واگن‌سازی متروی تهران قرار است این شرکت هر ماه 2 واگن به ما تحویل دهد.

وی گفت: در حال حاضر 22 رام قطار برای خط 3، 13رام برای خط 6‌و 7، 10 رام برای خط 8 و 12 رام برای خط 4 و فرودگاه مهرآباد اختصاص داده‌ایم.

مدير عامل شرکت راه آهن شهری تهران و حومه تصریح کرد: تغییر وضعیت کارکنان شرکت واگن‌سازی را با مذاکرات انجام شده و از مسیر قانونی پیگیری خواهیم کرد تا بتوانیم امنیت شغلی آنان را تضمین و مشکلاتی که برای آنان به وجود آمده را برطرف کنیم.

انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار