زنجان؛

کاهش تلفات جاده‌ای در سطح استان

رئيس پليس راه استان گفت : هرچند میزان تلفات جاده‌ای در استان کاهش داشته است، اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛رئیس پلیس راه استان با اشاره به کاهش تلفات جاده‌ای در سطح استان گفت: هرچند میزان تلفات جاده‌ای در استان کاهش داشته است، اما تا رسیدن به نقطه مطلوب فاصله داریم.
سرهنگ شیر محمدی با اعلام اینکه پیشگیری از حوادث تلخ جاده‌ای مهمترین هدف پلیس راه است گفت: همواره پلیس تلاش می‌کند از اعمال قانون به عنوان آخرین راهکار استفاده کند.
این مقام انتظامی با اعلام اینکه عامل انسانی به عنوان مهم‌ترین عامل در پیشگیری از حوادث جاده‌ای است گفت: خوشبختانه با ارتقاء فرهنگ ترافیکی، روز به روز شاهد کاهش تصادفات وتلفات جاده‌ای هستیم.
وی با اعلام اینکه برخلاف تصور تعدادی از شهروندان میزان اعمال قانون در استان زنجان بالا نیست گفت:بر اساس بررسی‌های پلیس راهور ناجا، استان زنجان در زمینه اعمال قانون در رده‌های پایین کشور قرار دارد.
رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی استان زنجان با تاکید بر اینکه نگاه پلیس رویکرد جامعه محوری بوده و در وهله اول به فکر اصلاح و بهبود رفتار ترافیکی مردم است گفت: همواره پلیس تلاش می‌کند به منظور کاهش حوادث جاده‌ای از اعمال قانون به عنوان آخرین راهکار استفاده کند.

 

انتهای پیام/ن

کاهش تلفات جاده‌ای در سطح استان
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.