حسینی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان تشریح کرد؛

جزئیات نوزدهمین جلسه جبهه مردمی نیروهای انقلاب

یک عضو شورای مرکزی جمنا گفت: در جلسه اخیر جبهه مردمی یک بحث‌هایی از فعالیت‌های آینده جبهه تا سال آتی مطرح شد.

جزئیات نوزدهمین جلسه جبهه مردمی نیروهای انقلابسیدمحمد حسینی عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص جلسه عصر دیروز شورای مرکزی جمنا گفت: در این جلسه یک جمع بندی نهایی از فعالیت‌های آینده جبهه تا سال آینده انجام شد.

عضو شورای مرکزی جمنا با بیان اینکه در جلسات متعددی که بعد از انتخابات برگزار شد، بیشتر بحث آسیب‌شناسی و نقاط ضعف و قدرت مطرح بود، اظهار داشت: بر مبنای این مباحث راهبردهایی که باید مدنظر جبهه باشد تبیین و در نهایت برنامه عملیاتی آن مشخص شد که شامل محورهای متعددی است.

وزیر پیشین ارشاد با بیان اینکه در خصوص جذب نیروهای جدید و فعالیت‌های اجتماعی جمنا بحث و بررسی انجام شد، اظهار داشت: مسئله رصد تحولات فرهنگی، اقتصادی و سیاسی کشور و اعلام موضع در موضوعات مختلفی که فراروی کشور قرار می‌گیرد، مورد توجه قرار گرفت.

وی تصریح کرد: در خصوص اینکه جمنا در انتخابات مجلس و حتی ریاست جمهوری چه نقشی ایفا کند بحث هایی مطرح شد.

حسینی ارائه گزارش در مورد نحوه انتخابات نظام پزشکی را یکی دیگر از موارد طرح شده در جلسه دیروز برشمرد و خاطرنشان کرد: اعتراضات مربوط به انتخابات ریاست جمهوری هم مورد گفتگو قرار گرفت.

عضو شورای مرکزی جمنا بیان داشت: حبیب‌الله کاسه‌ساز تجلیل و از او به عنوان یک هنرمند ارزشی، انقلابی و متدین در حوزه‌ دفاع مقدس یاد شد.

وی در پایان خاطرنشان کرد: تأکید جمنا بر این است که از حضور جوانان بیشتر استفاده شود و الان هم کمیته‌ای به نام جوانان وجود دارد که توقع ما این است که فعال‌تر شود.

انتهای پیام/

 

فعالیت های پیش روی جبهه مردمی نیروهای انقلاب

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار