شیراز؛

برگزاری اردوی ملی تشکیلات دانش آموزی در فارس

اردوی ملی تشکیلات دانش آموزی با حضور بیش از ۳ هزار دانش آموز و مربی در فارس برگزار می‌شود.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محسن کلاری رئیس سازمان دانش آموزی فارس گفت: اردوی ملی اعضای تشکیلات سازمان دانش آموزی، امسال به صورت قطبی در کشور برگزار می‌شود و فارس میزبان بیش از ۳ هزار دانش آموز و مربی تشیکلاتی است.


وی افزود: اردوی مربیان و اعضای تشیکیلات سازمان دانش آموزی هر سال با هدف تقویت بنیه اعتقادات اسلامی و کسب تجربه در زمینه‌های مختلف اجتماعی، اخلاقی و فرهنگی، و ایجاد بستر مناسب برای تمرین زندگی دسته جمعی و مستقل از خانواده و همچنین ارتقای دانش مهارتی، اجتماعی، معرفتی و کارآفرینی اعضا و مربیان دانش آموزان برگزار می‌شود.


کلاری، تقویت روحیه اعتماد به نفس و آمادگی افراد برای مقاومت در برابر مشکلات و تنگنا‌ها و همچنین شناسایی مربیان توانمند و خلاق برای حضور در دوره تربیت مدرس را از دیگر اهداف این اردو عنوان کرد.


وی اظهار داشت: بر اساس برنامه ریزی‌های انجام شده و در راستای تمرکز زدایی از فعالیت‌های مرکز، دهمین اردوی ملی مربیان و هفتمین اردوی ملی اعضاء تشکیلات سازمان دانش آموزی، امسال به صورت قطبی و با میزبانی ۵ استان برگزار می‌شود.


کلاری بیان کرد: در همین راستا استان فارس به عنوان یکی از مجریان اردوی کشوری، میزبان استان‌های خوزستان، کرمان، کهکیلویه و بویر احمد، بوشهر و هرمزگان است.


رئیس سازمان دانش آموزی فارس تصریح کرد: فارس برای نخستین بار است که میزبان اردوی ملی است و اردوگاه شهید دستغیب شیراز نیز با تمام قوا در حال آماده سازی و تجهیز برای برگزاری این اردوی ملی قطبی است.


وی از حضور بیش از هزار مربی پیشتاز و فرزانه در این اردو خبر داد و افزود: این اردو از ۲۵ مردادماه آغاز و تا ۱۳ شهریور ماه ادامه خواهد داشت و با توجه به اینکه اردوی هرکدام از مربیان پیشتاز و فرزانه و دانش آموزان پیشتاز (پسران) و فرزانه (دختران) به تفکیک برگزار می‌شود، لذا این اردوی ملی قطبی ۴ افتتاحیه و ۴ برنامه اختتامیه خواهد داشت.
انتهای پیام/ر

فارس برای نخستین بار میزبان اردوی ملی تشکیلات دانش آموزی است

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار