سردار خانچرلی خبر داد

کشف بیش از يک تن مرفین و 77 کیلوگرم هروئین

فرمانده انتظامی غرب استان تهران از کشف يک تن و 20 کيلوگرم مرفین و 77کیلو گرم هروئین از داخل بونکر خودروی تريلی و دستگیری یک قاچاقچی خبر داد.

بیش از يک تن مرفین و 77 کیلوگرم هروئین کشف شدبه گزارش گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ سردار محسن خانچرلی فرمانده انتظامی غرب استان تهران اظهار داشت: با اطلاعات بدست آمده توسط ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر غرب استان تهران در خصوص تهيه، حمل و انتقال موادمخدر توسط یکی از قاچاقچيان در شهرستان شهریار، بررسی موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار گرفت.

فرمانده انتظامی غرب استان تهران بیان داشت: با پیگیری های شبانه روزی و تعقیب و مراقبت های پلیس، مشخص شد یکی از قاچاقچیان قصد دارد در پوشش حمل و انتقال گاز به وسیله بونکر یک تريلی، اقدام به تهيه ،حمل و جابجايی موادمخدر کند لذا خودرو شناسایی و عملیات پلیس برای کشف موادمخدر آغاز شد.

سردار خانچرلی تصریح کرد: ماموران عمليات ویژه پليس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی غرب استان تهران پس از کنترل خودروهای عبوری در اتوبان ساوه به سمت شهريار، در عملیاتی ویژه موفق به توقیف خودرو و دستگیری یک نفر شدند.

این مقام ارشد انتظامی اضافه کرد: در این عملیات، پلیس در بازرسی از خودرو ، یک تن و 20 کیلوگرم مرفین و 77 کیلو گرم هروئین که به طرز ماهرانه ای در مخزن بونکر جاسازی شده بود، کشف و متهم به همراه موادمخدربه پليس مبارزه با مواد مخدر استان منتقل شد.

انتهای پیام/

شناسایی و دستگیری قاچاقچی مواد مخدر در غرب استان تهران

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار