اصفهان؛

3 کشته براثر سقوط پژو در جاده کمربندی کوهپایه

مدیر روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان گفت: صبح امروز یک دستگاه پژو در کمربندی کوهپایه اصفهان (پل علون آباد) از جاده خارج و به پائین پل سقوط کرد که سه کشته برجای گذاشت.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس عابدی  اظهار کرد: صبح امروز یک دستگاه پژو در کمربندی کوهپایه اصفهان (پل علون آباد) از جاده خارج و به پائین پل سقوط کرد.

مدیر روابط عمومی مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان اصفهان با بیان اینکه بلافاصله پس از این حادثه نیروهای امدادی اورژانس به محل حادثه اعزام شدند، افزود: در این حادثه سه نفر جان باختند و سه نفر دیگر با امداد هوایی به اصفهان اعزام شدند.

محمدرضا مجلسی شهردار کوهپایه در رابطه با محل این حادثه، با اشاره به اینکه این پل تا کنون جان چندین نفر را گرفته است و کسی نسبت به رفع مشکلات این مکان اقدام عملیاتی نکرده است، اظهار کرد: متأسفانه غیر استاندارد بودن پل علون آباد و جاده جبل تا کنون حوادث بسیاری را آفریده و چند نفر را به کام مرگ برده است که اگر همچنان دست روی دست گذاشته شود، باید منتظر حوادث دل‌خراش‌تر باشیم.

وی اظهار کرد: نداشتن گاردریل، نبود علائم هشدار دهنده قبل از پل و روی آن و همچنین وجود پیچ خطرناک بر روی پل از جمله مواردی است که سریعاً باید توسط اداره راه و شهرسازی استان مورد بررسی و رفع کامل مشکل قرار گیرد.

شهردار کوهپایه با اشاره به اینکه مسیر کوهپایه یکی از پر ترددترین جاده‌هاست و باید نسبت به واگذاری کد دیگر اورژانس به این شهر اقدام کرد، گفت: یک کد اورژانس جوابگوی شهر کوهپایه به تنهایی نیست زیرا حداقل روزانه سه مأموریت به اورژانس کوهپایه سپرده می‌شود که اگر حین مأموریت، حادثه‌ای دیگر رخ دهند باید ساعت‌ها به انتظار کمک نشست و می‌طلبد مسؤولان نسبت به واگذاری کد دیگر اورژانس به این شهر اقدام شایسته انجام دهند.

وی در پایان خاطرنشان کرد: مسافت زیاد شرق اصفهان از کلان‌شهر باعث بروز حوادث فوتی بسیاری در هنگام وقوع حوادث جاده‌ای می‌شود و می‌طلبد تا اورژانس هوایی در شهر کوهپایه مستقر شود تا زمان اعزام نیرو از بیش از نیم ساعت به حداقل زمان کاهش یابد.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.