طی پیامی؛

رئیس کمیته امداد از لاریجانی و نمایندگان مجلس به دلیل ترویج فرهنگ انفاق قدردانی کرد

فتاح در پیامی از تلاش‌های رئیس مجلس و وکلای ملت جهت حمایت از اقدامات کمیته امداد در عرصه توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت تقدیر کرد.

رئیس کمیته امداد از لاریجانی و نمایندگان مجلس به دلیل ترویج فرهنگ انفاق قدردانی کردبه گزارش حوزه مجلس گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، پرویز فتاح رئیس کمیته امداد در پیامی از تلاش‌های رئیس مجلس شورای اسلامی و نمایندگان خانه ملت جهت حمایت از خدمات و اقدامات کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) در عرصه اشتغالزایی و توانمندسازی خانواده‌های تحت حمایت تقدیر و تشکر کرد.

متن این پیام به شرح زیر است:

جناب آقای لاریجانی

ریاست محترم مجلس شورای اسلامی

با سلام و احترام

بدین وسیله از تلاش های ارزنده جنابعالی و نمایندگان محترم جهت حمایت از خدمات و اقدامات حمایتی کمیته امداد حضرت امام خمینی (ره) در عرصه اشتغالزایی و توانمندسازی خانواده های تحت حمایت تقدیر و تشکر نموده و از همراهی خالصانه و صادقانه آن عزیزان،جهت ترویج و اشاعه فرهنگ انفاق و اجرای طرح اکرام ایتام و اطعام نیازمندان و محسنین در روزهای ماه رمضان صمیمانه سپاسگزارم.

تایید و توشیح قابل ملاحظه 240 نفر از نمایندگان معزز،رسالت و مسئولیت این نهاد را در خدمت رسانی به شریف ترین بندگان خداوند که به حق ولی نعمتان انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند،سنگین تر می نماید.

انتظار می رود در سالی که از سوی مقام معظم رهبری حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (مدظله العالی) به نام اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال، مزین گردیده است،با استعانت از خداوند منان و رهنمودهای حکیمانه معظم له همکاری های نمایندگان محترم برای گسترش توسعه خدمت رسانی به محرومین ادامه یابد.

از خداوند منان توفیقات تمامی خدمتگذاران به انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران را مسئلت می نمایم.

سیدپرویر فتاح

انتهای پیام/

پیام فتاح به لاریجانی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار