اصفهان؛

طرح های ورزشی بالای 70 درصد پیشرفت تا پایان امسال به بهره برداری می رسند

معاون توسعه منابع و پشتیبانی وزارت ورزش و جوانان گفت: پروژه های ورزشی بالای 70 درصد پیشرفت تا پایان امسال تکمیل و به بهره برداری می رسند.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان اصفهان  به نقل از سید علی آقازاده در سفر به اصفهان و در شهرستان برخوار واقع در شمال اصفهان افزود : با تخصیص 670 میلیون تومان اعتباری که برای تکمیل اماکن نیمه تمام شهرستان برخوار پیش بینی شده ، حداقل پنج طرح ورزشی از طرح های ملی در این شهرستان تا پایان سال 96 تکمیل و به بهره برداری می رسد.

طرح های ورزشی شهرهای حبیب آباد ، کمشجه، محسن آباد، زمین چمن مصنوعی دولت آباد و سالن اختصاصی بانوان در شهرستان برخوار جزو اماکن نیمه تمامی هستند که بیش از 70 درصد پیشرفت فیزیکی دارند.

وی همراه با سید محمد فیاض مدیرکل طرح وبرنامه، میرمحمدغراوی مشاور وزیر و مدیرکل دفترنظارت فنی براماکن ورزشی، مرتضی کوهی مشاوراجرایی معاون توسعه منابع وپشتیبانی وزارت ورزش و جوانان به اصفهان سفر کرده است.

آقازاده همچنین از مجموعه ورزشی نیمه تمام محسن آباد و زمین چمن مصنوعی دولت آباد مجموعه ورزشی ملت و پروژه استخر شنای شاهین شهر واقع در شمال اصفهان بازدید کرد.
میانگین سرانه فضا های ورزشی در کشوریک متر مربع و دراستان اصفهان 32 صدم متر مربع تخمین زده می شود و از این جهت رتبه اصفهان در بین استان های کشور از لحاظ سرانه فضاهای ورزشی 26 است.

مدیرکل دفتر فنی و نظارت بر اماکن ورزشی وزارت ورزش و جوانان نیز روز یکشنبه گذشته در سفر به نهاوند گفته بود: با هدف گذاری و تخصیص منابع مالی لازم تا پایان سال جاری 944 طرح ورزشی نیمه تمام با پیشرفت فیزیکی بالای 70 درصد بهره برداری می شود.

میر محمد غراوی با بیان اینکه تعداد طرح های ورزشی نیمه تمام در سطح کشور نهایی شده است که به طور قطع تا پایان سال به بهره برداری می رسد، افزود: هم اکنون بیش از سه هزار و 900 طرح نیمه تمام ورزشی در سطح کشور وجود دارد که برای تکمیل و بهره برداری از آنها 100 هزار میلیارد ریال اعتبار مورد نیاز است.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار