نفرات برتر مسابقات قرآن کریم بخش خواهران آذربایجان غربی معرفی شد

برترین شرکت کنندگان بخش خواهران مسابقات قرآنی اوقاف و امور خیریه در آذربایجان غربی پس از ۲ روز رقابت یکشنبه در منطقه آزاد ماکو معرفی شدند.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛پس از انجام مسابقات و بر اساس رای هیئت داوران در رشته حفظ کل قرآن کریم فاطمه زرین از ارومیه، هاجر مزرعه لی از خوی و مینا نوری از ارومیه به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

رباب زرین از ارومیه توانست رتبه نخست رشته حفظ ۲۰ جزء را از آن خود کند و زهرا حسنی به همراه رقیه نیکویی از ارومیه در این رشته دوم و سوم شدند.

زهرا میرزا علی پور از ارومیه، سمیه نشاط فر از خوی و معصومه زرین از ارومیه نیز رتبه های اول تا سوم رشته حفظ ۱۰ جزء را به خود اختصاص دادند.

در رشته حفظ پنج جزء نیز حدیثه جعفرزاده از شوط، فرزانه احمدی از شاهین دژ و پروانه امینی از سردشت به ترتیب موفق به کسب مقام های اول تا سوم شدند.

نسرین زینال پور از خوی توانست رتبه نخست رشته قرائت را به دست آورد و رباب پورتور از سلماس و سمیره مهدیان از ارومیه نیز پس از وی در رده های دوم و سوم قرار گرفتند.

در رشته ترتیل هانیه علی پور از خوی، معصومه بخشی از تکاب و پروانه عراقی از ارومیه نیز در این مسابقات به ترتیب رتبه های نخست تا سوم را کسب کردند.

زهرا زینی از نقده، مرضیه موسوی از میاندوآب و فریده بیات از ماکو به ترتیب مقام های اول تا سوم رشته دعاخوانی این دوره از مسابقات را به خود اختصاص دادند.

مرحله استانی چهلمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم با شرکت ۱۱۰ نفر در بخش خواهران از ۳۱ تیرماه به میزبانی منطقه آزاد ماکو به مدت ۲ روز آغاز شده بود که امروز به کار خود پایان داد.

از اواسط سال گذشته مشخص شد که شهر ارومیه میزبان چهلمین دوره مسابقات کشوری قرآن کریم است.

فعالان قرآنی این استان در چند سال اخیر صاحب سه رتبه برتر مسابقات بین المللی تهران بوده که وحید وکیلی، حامد ولیزاده در رشته قرائت و زینب محمد نژاد در رشته حفظ بانوان این رتبه ها را به دست آورده اند.

چهلمین دوره مسابقات قرآن کریم اوقاف کشور ۱۱ تا ۲۴ شهریورماه جاری در ارومیه برگزار می شود.

انتهای پیام/م

پایان مسابقات قرآنی کریم در منطقه آزاد ماکو

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.