والیبال قهرمانی مردان آسیا 2017 – اندونزی؛

دلیری: گوش‌ چشمی به قهرمانی داریم/ عراق بازیکنان باتجربه‌ای داشت

لیبرو تیم ملی والیبال امید ایران گفت: تیم ملی والیبال عراق بازیکنان با تجربه‌ای دارد که سال‌ها در کنار هم بازی کرده‌اند.

دلیری: گوش‌ چشمی به قهرمانی داریم/ عراق بازیکنان باتجربه‌ای داشتبه گزارش خبرنگار  حوزه توپ و تور گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان، محمد دلیری بعد از پیروزی 3 بر صفر تیم ملی والیبال امید ایران مقابل عراق در روز نخست پیکارهای قهرمانی مردان آسیا، گفت: شناخت خوب و کاملی از عراق داشتیم. این تیم بازیکنان باتجربه‌ای دارد و از آنجایی که سال‌هاست در کنار هم بازی می‌کنند تیم هماهنگی است.

وی ادامه داد: این مسابقات در رده بزرگسالان است و قهرمانی در آن برای همه مدعیان حائز اهمیت است. همه تیم‌ها با دست پر و حداکثر توان خود پا به میدان مسابقات گذاشتند.

دلیری اضافه کرد: هدف اصلی ما بدون شک کسب تجربه است. اما قطعا به قهرمانی هم فکر می‌کنیم. برای هر مسابقه تنها پیروزی هدف ماست و دوست داریم از نام و اعتبار والیبال ایران در آسیا دفاع کنیم. نمی توان گفت صد در صد قهرمان می‌شویم اما گوش چشمی به سکو داریم.

لیبرو تیم ملی والیبال امید در پایان گفت: تیم‌های ژاپن و استرالیا اصلی‌ترین حریفان ما هستند. این مسابقات فرصت خوبی برای نشان دادن توانمندی بازیکنان تیم ملی امید است و ما این فرصت را از دست نخواهیم داد.

انتهای پیام/

دلیری: از فرصت حضور در این پیکارهای بهره می‌بریم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار