عابدینی: هر کس اعتراض کند، تهدید یا حذف می شود/ تاج باید بداند مدیریت قوی مشاوره خوب می خواهد/ درودگر به کسی باج نمی دهد

سرپرست سابق کمیته بازاریابی فدراسیون فوتبال معتقد است در فدراسیون فوتبال هر کس اعتراض کند، تهدید و یا حذف می شود.

امیر عابدینی در گفت و گو با خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره حذف تیم فوتبال امید از دوره مقدماتی رقابت‌های آسیایی و اینکه آیا باشگاه استقلال در این رابطه مقصر خواهد بود، اظهار داشت: تیم فوتبال امید در دور مقدماتی از رقابت‌های آسیایی حذف شده است اما حالا هم اتفاقات عجیب و غریبی در فوتبال ما در حال وقوع است.

او افزود: متأسفانه بعضی از دوستان و بزرگان ورزش، اصل را بر پیروزی می‌دانند و بقیه کارها را رها می‌کنند و همیشه در پاسخ به اشتباهات، توجیهات خوبی دارند. فکر می‌کنم در حال حاضر می‌توانیم پنج تیم فوتبال امید داشته باشیم. همچنين این پنج تیم مى تواند متشکل از صد بازیکن زیر 23 سال باشد بنابر این نباید بازیکن ندادن تیم های مختلف را برای بهانه ای برای شکست بدانیم.

اقای باقری//

عضو سابق هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال افزود: مدت های طولانی است که بازیکنان در اختیار تیم فوتبال امید قرار می‌گیرند اما بهتر است آقایان پاسخ دهند که در طول یک شب چطور به این نتیجه رسیدند مربی تیم فوتبال امید را عوض کنند؟ به نظر من پیروانی انسان اندیشمند و مربی سالم و جوانی است اما او هنگام بازگشت از مسابقات جوانان عملکرد حد وسطی داشت. پیروانی مربی اى بود که در رده پایین‌تر کار می‌کرد و ما بطور کل تیم امید خود را رها کرده ‌بودیم. از طرفی بازیکنانى که اعلام می‌کنند متعلق به استقلال و یا ديگر تیم‌ها هستند آيا در گذشته در تیم فوتبال امید بازی کرده‌اند یا خیر؟ 

رئیس سابق کمیته بازار یابی فدراسیون فوتبال افزود: یادم هست در گذشته اعلام کردم فوتبال ما با مدیریت سیاسی و تقریبا امنیتی در حال اداره شدن است اما عنوان چنین مطلبی به کام برخی دوستان خوش نیامد، سؤال من از این افراد این است که چرا چنین صحبت‌هایی به آنها برخورده است ؟! جالب است هر کسی که اعتراض می‌کند روش حذف و تهدید برايش در نظر گرفته می‌شود و فرقی نمی کند که آن فرد کارشناس رسانه،کارشناس ورزشی و یا یک نخبه باشد.

 

اقای باقری//

امیر عابدینی بیان کرد: شنیده‌ام تغییر و تحولاتی در سازمان لیگ رخ داده و از این مسئله بسیار خرسندم، چرا که انسان‌هایی که زبان گویای فوتبال هستند رأس کار را در دست گرفته‌اند. قنبرزاده یکی از معترضین سرسخت برنامه‌های غیر شفاف فدراسیون بود.همچنين اين فرد در مجمع نیز می‌ایستاد و با فرياد صحبت‌هایش را بیان می‌کرد. از طرفی درودگر که به هیچ احدی باج نمی‌دهد در رأس قرار گرفته است و در نهایت آذری که کارکشته و تبحر زیادی دارد در سازمان لیگ حضور دارد. خوشبختانه در فوتبال ما اتفاقاتی در حال وقوع است که به نظر خوشایند خواهد بود اما باید دید در آینده چه اتفاقاتی رخ می‌دهد. همانطور که گفتم این ٣ نفر در کنار بهاروند قرار گرفتند و باید بگویم آنها اهل معامله کردن سر هیچ چیزی نیستند و حرف حق را می‌زنند. بنابراین سازمان لیگ هم به دنبال این است که حق گویی کند، به نظرم اگر همین روند در هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال ادامه داشته باشد، روزهای خوبی را نظاره‌گر خواهیم بود اما هم اکنون هیئت رئیسه در اختیار اسلامیان، ساکت و تاج و کسانی است که از بیرون خط می‌دهند و بايد ديد وضعيت به چه صورت پيش مى رود.

اقای باقری//

او  ادامه داد: خوشحالم از اینکه تیم ملی فوتبال ایران به جام‌جهانی رسید اما رفتن این تیم به جام جهانی از زمان کفاشیان  کلید خورد و بهتر است از این پس کارنامه تاج را نظاره‌گر باشیم و ببینیم آیا این فرد می‌تواند کارنامه درخشانی داشته باشد، یا خیر؟ مطمئناً تا یک سال دیگر کارنامه تاج مشخص می‌شود.

عضو سابق هیئت رئیسه فدراسیون فوتبال عنوان كرد :معتقدم سر زدن به سایت‌ها و افرادی که با خون دل مطلب می‌نویسند، می‌تواند برای وزارت ورزش و جوانان و شخص وزیر ورزش مفید و راهگشا باشد تا او در جریانهمه مطالب قرار گیرد.

عابدینی افزود: یک روز تاج پس از جلسه با وزیر ورزش به هیئت رئیسه آمد و از اینکه وزیر به دنبال دخالت در فوتبال است، سخن گفت اما باید بگویم سلطانی‌فر اهل دخالت نیست و اهل هدایت است و آقایان تنها به دنبال بازی کردن با وزارت ورزش هستند.

اقای باقری//

او ادامه داد: ناکامی تیم فوتبال امید رقم خورد، حالا باید نگران این باشیم تا تیم‌های دیگر ناکام نشوند. تیم ملی به جام‌جهانی رسید اما نباید نقاط ضعف را نادیده بگیریم زیرا با تقویت این ضعف ها موفقیت رقم می خورد. اگر تاج اشتباهاتش را قبول کند به این موضوع می رسد که مدیریت کلان با  مشاوره تحقق می یابد و لابی گری جایی در این عرصه ندارد. فوتبال ما با  لابی دچار فرسودگی می شود زیرا  لابی‌گرها در مقطعى سهم خواهی مى كنند. با این روش تاج و فدراسیون فوتبال به نابودی کشیده می شود.


 رئیس سابق کمیته بازار یابی فدراسیون فوتبال در پايان خاطر نشان كرد: از شكست تيم فوتبال اميد آزرده خاطر شدم اما نبايد باخت این تیم را به باشگاه ها نسبت دهیم چرا كه باشگاه ها به اندازه کافی از مدیریت ضربه دیده اندکه در ناکامی دیگری شریک نشوند.

 انتهای پیام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۲۳:۴۴ ۰۳ مرداد ۱۳۹۶
باتشکر ازسایت خوبتان