همدان؛

کشف 601 گوشي تلفن همراه قاچاق در همدان

فرمانده انتظامی استان از توقیف 5 دستگاه خودروی و کشف 601 دستگاه گوشي تلفن همراه به ارزش تقريبي 10 ميليارد ريال خبر داد.

کشف 601 گوشي تلفن همراه قاچاق در همدانبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛ محمد مهدیان نسب گفت: ماموران اداره مبارزه با قاچاق کالا و ارز پلیس آگاهی استان در پی خبری مبنی بر انتقال محموله بزرگ گوشی تلفن همراه از شهرهای مرزی به سمت همدان توسط یک باند فعال قاچاقچيان کالا، رسیدگی به این موضوع را به صورت ویژه در دستور کار خود قرار دادند.

وی با اشاره به این که در تحقیقات صورت گرفته مشخص شد این قاچاقچیان در پوشش خانواده در حال حرکت به سمت محور های مواصلاتی همدان می باشند، افزود: ماموران با تلاش و کوشش شبانه روزي موفق به شناسايي اعضاء باند و خودرو هاي آنان شدند.

این مقام ارشد انتظامی استان همدان اظهار داشت: پس از بررسی های به عمل آمده ماموران مبارزه با قاچاق کالا و ارز با همکاری عوامل پليس اطلاعات استان دو خودروی حامل گوشي هاي تلفن همراه قاچاق را شناسايي و متوقف کردند.

سردار مهدیان نسب بیان داشت: در بازرسی از خودروها 190 دستگاه انواع گوشي تلفن همراه گران قيمت که به صورت ماهرانه ای در خودروها جاسازی شده بود کشف شد که متهمان پس از تشکیل پرونده جهت سیر مراحل قانونی روانه مراجع قضائی شدند.

فرمانده انتظامی استان همدان با اشاره به اینکه سه خودرو متعلق به اعضای باند ذکر شده در عملیات های دیگری توقیف شدند اظهار داشت: تاکنون 5 دستگاه خودرو سواري متعلق به اعضای باند مذکور توقيف و در مجموع 601 دستگاه گوشي تلفن همراه از آنان کشف شد که ارزش تقريبي گوشی های کشف شده تاکنون 10 ميليارد ريال برآورد شده است و تلاش پلیس تا متلاشي شدن کامل باند و دستگيري ساير عوامل و سرشاخه هاي اصلي این باند، پيگيري خواهد شد.

انتهای پیام/ د

محموله بزرگ گوشی تلفن همراه در همدان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.