یاسوج؛

آغاز عملیات گازرسانی به بیش از ۵ منطقه لیکک

رئیس اداره گاز شهرستان بهمئی با اشاره به اینکه هم اکنون سه طرحآغاز عملیات گازرسانی به بیش از ۵ منطقه جدید در لیکک عمده‌ی گازرسانی در شهر لیکک در حال اجرا است گفت: برای اجرای این طرح‌ها بالغ بر یک میلیارد و هشتصد و پنجاه میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی شرکت گاز استان هزینه خواهد شد.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یاسوج؛ روح الله فتحی افزود: عملیات اجراییگازرسانی به بخش سرآسیاب یوسفی و بخش مرکزی بهمئی و حوزه‌ی ممبی به زودی با برگزاری مناقصه و مشخص شدن پیمانکار آغاز خواهد شد.

فرماندار شهرستان بهمئی نیز با اشاره به فعالیت‌های انجام گرفته برای عمران و آبادانی منطقه بر لزوم حل مشکلات اساسی خیابان‌ها و مناطق شهری در حوزه گازرسانی و تسریع در روند اجرای طرح‌های گازرسانی و افزایش مناطق بهره‌مند از گاز طبیعی تاکید کرد و گفت: با بهره برداری از این طرح بیش از ۲ هزار نفر از جمعیت شهر لیکک، از نعمت گاز برخوردار می‌شوند.

علی اکبر فرهنگی نسب با اشاره به اینکه مرحله اول گازرسانی به شهرک صنعتی خلیج فارس و ۱۳ روستای منطقه کت در شهرستان بهمئی و تقویت گاز شبکه شهری تا ۶ ماه آینده به بهره برداری می‌رسد افزود: فاز اول گازرسانی به روستاهای کت و حومه با بیش از ۸۵ درصد پیشرفت کاری در حال اجراست که اعتبار پیش بینی شده برای فاز اول این طرح ۳۵ میلیارد ریال و ازمحل اعتبارات ملی خواهد بود.

وی با بیان اینکه تعداد خانوار بهره بردار طرح گازرسانی در منطقه کت ۶۰۰ خانوار با جمعیتی بالغ بر ۳ هزار نفر است ادامه داد: ۱۶ کیلومتر طول خط لوله این طرح است که ۱۴ کیلومتر آن لوله فلزی و ۲ کیلومتر لوله پلی اتیلن است.
علی اکبر فرهنگی نسب گفت: دو ایستگاه تقلیل فشار گاز در مسیر خطوط لوله‌ی این طرح ساخته می‌شود.

انتهای پیام/غ

بهره مندی 3 هزارنفر  از گاز طبیعی در لیکک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.