سرتیپ بازنشسته قربانی سارقان به عنف شد

سارقانی که چند ماه پیش با تهدید اقدام به اخاذی از سرتيپ بازنشسته كردند، توسط نیروهای پلیس شناسایی و دستگیر شدند.

به گزارش خبرنگار گروه اجتماعی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در زمستانی سرد عده ای جوان با طرح نقشه ای به دنبال سركيسه كردن بودند.چهارم بهمن ماه سال گذشته بود كه فردی كه سرتيپ بازنشسته وزارت دفاع بود در ميدان نوبنياد منتظر ماشين برای رفتن به منزل بود.در همين زمان خودرویی در مقابل اين مالباخته توقف می كند.

ادامه ماجرا از زبان اين سرتيپ بازنشسته

در اين خودرو در كنار راننده آقايی جوان نشسته بود و سرنشينان عقب آقا و خانمی بودند و زمانی كه خواستم سوار خودرو شوم راننده گفت خانم شما بفرماييد جلو تا اين آقا عقب سوار شوند.

در حالی كه داشتم سوار خودرو می شدم يكی از مجرمان وی را مورد ضرب و شتم قرار دادند و پس از آن با چاقو من را تهديد كردند كه اگر شماره كارت بانكی ام را نگويم با چاقو مورد ضرب و شتم قرار دهند.

در ادامه پس از آن كه رمز كارت را گفتم و به داخل يک موبايل فروشی رفتند و با كارت من ٣ موبايل به ارزش مجموعا ٦ ميليون و ٢٤٠ هزار تومان خريداری كردند.

اين مالباخته در تكميل صحبت هايش می گويد سارقان علاوه بر برداشت وجه از كارتش، ساعت، عينک و تمامی مدارک وی را به سرقت بردند.

بر اساس اين گزارش نیروهای پلیس بعد از گذشت ٧ ماه از شكايت مالباخته اقدام به دستگيری مجرمان كردند.

بخشی از اموال به مالباخته برگشت داده شده است و وجه نقد هنوز بازپرداخت نشده است.

گفتنی است؛ اين سارقان بايد بدانند كه دزدی و سرقت پايان خوشی ندارد و آخر عاقبت شان سرافكندگی و پشيمانی است و با غفلتی آينده نه تنها خود را بلكه خانواده شان را ويران می كنند.

انتهای پيام/

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۲۳:۱۴ ۲۸ مرداد ۱۳۹۶
چه فایده بعد یک ماه ازادند
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۰۶:۳۴ ۰۴ مرداد ۱۳۹۶
یا خدا
آخرین اخبار