اصفهان؛

انتخاب آثار ارزشی شاخص اصلی جشنواره تئاتر نطنز است

امام جمعه نطنز گفت: یکی از شاخص های اصلی برگزاری سومین جشنواره تئاتر کوثر نطنز انتخاب آثار ارزشی است که در انتخاب تئاترها، فرهنگ و عرف مردم شهر نطنز در نظر گرفته شده است.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،حجت الاسلام روح الله امینی امروز در گفت و گو با خبرنگاران با اشاره به برگزاری سومین جشنواره تئاتر استانی کوثر نطنز به عنوان یکی از بزرگترین رویدادهای فرهنگی این شهر، اظهار کرد: توجه به مسائل فرهنگی شهروندان، یکی از وظایف شهرداری ها است و این نهاد باید در کنار سایر فعالیت های خود، مسائل فرهنگی را نیز در برنامه های خود بگنجاند.

امینی افزود: شهرداری نطنز در کنار مسائل عمرانی و آبادانی شهر، به مسائل فرهنگی و هنری نیز پرداخته است و توجه ویژه مجموعه شهرداری به این مهم جای قدردانی دارد.

وی هم چنین برگزاری این گونه جشنواره ها با کمترین هزینه را یکی از شاخصه های مدیریت شهرداری در مسائل فرهنگی ذکر کرد و گفت: هر جشنواره فرهنگی که در نظام دینی برگزار می شود باید ارزش های نظام در آن رعایت شود و به طور حتم جشنواره تئاتر استانی کوثر نطنز نیز از نظر فرهنگی، همراه با محیطی شاد و آرام و مایه خیر و برکت برای مردم شهر نطنز است.

امام جمعه نطنز ادامه داد: یکی از دغدغه های مجموعه شهرداری و فعالان فرهنگی و دینی در شهر این است که این جشنواره بدون هیچ حاشیه ای برگزار شود چرا که دورنگه داشتن این رویداد بزرگ فرهنگی از حاشیه هایی که ممکن است به وجود آید هم به صلاح شهرداری و هم به صلاح مجموعه شهرستان نطنز است.

وی بیان کرد: برخی می خواهند به بهانه های واهی به برگزاری این جشنواره خرده بگیرند که در این جا دست اندرکاران جشنواره باید با ساز و کارهای درست، فضا را به محیطی امن تبدیل و از به وجود آمدن حاشیه ها جلوگیری کنند.

 

انتهای پیام/م

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.