بهارلو در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان؛

مراکز رفاهی فرهنگیان در تهران استاندارد می‌شوند

معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش شهر تهران گفت: استاندارد سازی مراکز رفاهی و استفاده نکردن از کلاس‌های درس برای اسکان فرهنگیان همواره مورد توجه است.

مراکز رفاهی فرهنگیان در تهران استاندارد می‌شوند/ اعلام هزینه‌های رفاهی در مراکز اسکان محسن بهارلو معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش شهر تهران در گفت‌ و گو با خبرنگار حوزه آموزش و پرورش گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص  اسکان فرهنگیان در ایام تابستان اظهار کرد: ارائه خدمات رفاهی جزو ماموریت های ما نیست اما به دنبال این هستیم که با همین امکانات حداقل خدماتی را برای فرهنگیان ارائه کنیم.

 وی با اشاره به اینکه نوروز گذشته بیش از 10 هزار خانوار مهمان داشتیم و نزدیک به 100 هزار نفر پذیرش شده اند، ادامه  داد: مبلغ کلاس های ویژه 28 هزار تومان و برای کلاس های گروه الف 24 هزار و 500 تومان درنظر گرفته شده  که در مجموع عدد کمی است و بیشتر هزینه صرف تجهیزات است در واقع برای آموزش و پرورش نفعی نداشته و 50 درصد مبلغ دریافتی صرف امکانات اولیه می شود.

 بهارلو با بیان اینکه نوروز سال گذشته با توجه به جلسات تشکیل شده مشکلی در ارائه خدمات نداشتیم، تصریح کرد: روند خدمات رسانی به معلمان در تابستان نیز ادامه داشته و تاکنون سه هزار و 250 خانوار در غالب  11 هزار نفر پذیرش شده اند.

 معاون توسعه و پشتیبانی آموزش و پرورش شهر تهران با اشاره به اینکه کلاس‌های درس با حداقل امکانات تجهیز می‌شوند، بیان کرد: برای ارائه سفرهای ارزان این کار انجام می‌شود و این مساله در حد بضاعت آموزش و پرورش بوده هرچند ممکن است کج سلیقگی هایی باشد  اما جهت بهبود امکانات متناسب با شرایط پیش می رویم.

 بهارلو با بیان اینکه سیاست آموزش و پرورش شهر تهران بر این است تا مراکز اسکان دائم فرهنگیان را توسعه دهیم، اظهار کرد: اگر مراکز اقامتی دائم افزایش یابد حتی از نظر هزینه ها نیز به نفع آموزش و پرورش است چراکه استهلاک وسایل برای تجهیز کلاس های درس در جابجایی کم می شود.

 معاون توسعه و پشتیبانی شهر تهران با اشاره به اسکان تابستانی فرهنگیان تصریح کرد: بعد از پایان امتحانات و از ایتدای تیرماه تا 15شهریور اسکان انجام می شود و بعد از آن برای آماده سازی مدارس در سال تحصیلی جدید آماده می شویم.  

 وی از استاندارسازی مراکز رفاهی خبر داد و یادآور شد: امسال در تهران مرکز رفاهی بنت الهدی بهسازی می شود همچنین مرکز مژده در منطقه نیاوران، مرکز رفاهی منطقه پنج ،مرکز رفاهی منطقه 17 توسعه پیدا می کنند.

انتهای پیام/

اعلام هزینه‌های رفاهی در مراکز اسکان تابستانی فرهنگیان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار