کمالی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

روحانی در موقعیت حساسی قرار دارد/برگزاری کنگره حزب اسلامی کار در آذر ماه

دبیرکل حزب اسلامی کار گفت:روحانی در موقعیت حساسی است و باید با تشکیل کابینه‌ منجر به آینده بهتری برای مردم و کشور شود.

حسین کمالی دبیرکل حزب اسلامی کار در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره جزئیات برگزاری کنگره حزب متبوعش، اظهار داشت: اقدامات مربوط به برگزاری کنگره حزب اسلامی کار در حال انجام شدن است و در آذر ماه سال جاری کنگره برگزار خواهد.

وی درباره تمایلش برای دبیرکلی مجدد حزب اسلامی کار، گفت: درباره انتخاب دبیرکل جدید حزب، اعضای شورای مرکزی تصمیم می‌گیرند و از اکنون نمی‌توان در مورد آن اظهارنظر کرد.

کمالی درباره انتظار اصلاح‌طلبان از رئیس‌جمهور در تشکیل کابینه دوازدهم، گفت: انتظار ما این است که کابینه‌ای توانمند روی کار بیاید، ملاحظات شخصی با هیچ گروهی در نظر گرفته نشود و  به صلاح ممکلت و مردم کار کنند.

دبیرکل حزب اسلامی کار بیان کرد: پس از پایان دولت دوازدهم آنچه باقی می‌ماند کارنامه رئیس‌جمهور است وی در صورتی موفق می‌شود که افراد توانمندی را روی کار آورده باشد.

وی خاطر نشان کرد: وزرای ضعیف کارنامه کاری رئیس‌جمهور را مخدوش می‌کنند و مورد استقبال مردم هم قرار نمی‌گیرند، اکنون روحانی در موقعیت حساسی است باید انتخاب هایی داشته باشد که منجر به آینده بهتری برای مردم و کشور شود.

انتهای پیام/

 

اولویت های تشکیل کابینه دوازدهم

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار