شیراز؛

معرفی ۵ مدرسه شیراز برای ثبت در مدارس ماندگار

۵ مدرسه قدیمی شیراز برای ثبت در مدارس ماندگار معرفی می شوند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از شیراز؛ محمد علی افشانی استاندار فارس در شورای آموزش ‌و پرورش استان، گفت: مدارس نامدار و بزرگی از قدیم در شهر شیراز وجود دارند که می توان به عنوان مدارس ماندگار ثبت شوند.


وی اضافه کرد: برای معرفی ۵ مدرسه هنرستان نمازی، دبیرستان عشایری، هنرستان طالقانی، جوانمردی و دبیرستان نمازی برای ثبت نام در لیست مدارس ماندگار موافق هستم.


افشانی افزود: نسبت دانش‌آموز به معلم باید همانند کشورهای پیشرفته باشد که به علت ضعف اطلاعاتی و نداشتن آمار دقیق، توزیع مناسبی را در مدارس از نظر تعداد دانش‌آموز و معلمان نداریم و همین مسئله باعث شده در یک مدرسه تراکم بسیار و در مدرسه دیگر با تعداد بسیار کمی مواجه باشیم.

وی تاکید کرد: تا ۱۵ مهرماه ۹۶، باید اطلاعات کامل مدارس، معلمان و فضاهای آموزشی تهیه‌شده و در اختیار استانداری قرار گیرد تا نسبت توزیع معلم به دانش‌آموز و کلاس‌های درس به‌طور دقیق مشخص شود.

استاندار فارس در خصوص تعطیل شدن اداره کل آموزش و پرورش در روزهای پنج شنبه نیز بیان کرد: در این خصوص با تهران صحبت کرده ام اما در قانون به طور مشخص اعلام به ۶ روز کاری شده به همین علت نمی توان روز پنج شنبه اداره کل آموزش و پرورش را تعطیل کرد.

انتهای پیام/ن

مخالفت با تعطیلی اداره کل آموزش و پرورش در روز پنج شنبه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار