معاون سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای خبر داد:

بهره‌مندی کاربران از اطلاعات هواشناسی داخلی و خارجی

آدم‌نژاد گفت: استفاده از خدمات سرویس‌های هواشناسی داخلی و خارجی و نمایش اطلاعات دوربین‌های نظارتی به تفكيک استان از خدماتی محسوب می‌شود است از طریق وب‌سایت ۱۴۱ قابل مشاهده است.

141 به روز رسانی شد/ مشاهده آخرین وضعیت آب وهوا در سایت 141به گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  شهرام آدم‌نژاد معاون برنامه ریزی سازمان راهداری و حمل ونقل جاده‌ای با اشاره به آخرین به‌روزرسانی و اطلاعات اضافه‌شده در آخرين نسخه اپليكيشن ۱۴۱ (نسخه ۳.۲.۳ كه هفته گذشته منتشر شد) و تارنمای (وب‌سایت) ۱۴۱  گفت: در بخش وب‌سایت اطلاعات متعددی همچون نمايش كريدورهاي پر تقاضاي سفر ازجمله هراز ،چالوس، فيروزكوه و.... اضافه‌شده است. به‌علاوه مردم از پس می‌توانند از طریق وب‌سایت ۱۴۱ از خدمات جدیدی همچون مسیر‌یابی، پیش‌بینی وضعیت آب‌وهوا و تخمین زمان سفر بهره‌مند‌ شوند.

وی افزود: همچنین در خدمات جدید، امكان ارسال وضعيت آب‌وهوا و زمان سفر در سرويس‌هاي مسيريابي از طريق پيامك، ايميل و پیام‌رسان‌های اينترنتی برای متقاضيان نیز فراهم‌شده است.

معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای بیان کرد: در ضمن باهدف افزايش ايمنی عبور و مرور در جاده‌های كشور، گذرگاه‌های ايمن (تقاطع‌های) ريل و جاده ،بر روی نقشه در وب‌سایت نیز نمايش داده‌شده است.

آدم نژاد در ادامه بیان داشت: اطلاعات وضعيت ترافيک راه‌های شريانی با تهيه نقشه ترافيك بر خط، پیش‌بینی هواشناسی با استفاده از خدمات سرویس‌های هواشناسی داخلی و خارجی و نمایش اطلاعات دوربین‌های نظارتی به تفكيک استان نیز از جمله خدمات دیگری محسوب می‌شود که از طریق وب‌سایت ۱۴۱ قابل مشاهده است.

وی در ادامه به جدید‌ترین اطلاعات و خدمات ارائه‌شده در آخرین به‌روزرسانی نسخه اپلیکیشن موبایلی ۱۴۱ اشاره کرد و گفت: با توجه به قرار گرفتن ایران در چهارراه ترانزیتی جهان و حجم قابل‌توجه عبور کالاهای ترانزیتی، صادراتی و وارداتی از طریق ناوگان خارجی در کشور به‌علاوه توجه به مسئله توریسم و گردشگری بین‌المللی که در ایران رو به افزایش است، نسخه انگلیسی نرم‌افزار كاربردی تلفن همراه برای نسخه اندرويد نیز منتشرشده است.

به گفته وی، جهت حركت خودرو‌ها و فاصله از مبدأ در عكس‌های نمايش داده شده از دوربين‌های نظارتی هم به‌صورت مشترک در سايت و اپليكيشن قابل‌مشاهده است.

معاون برنامه‌ریزی سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای یادآور شد: همچنين برای افزايش سرعت نمايش اطلاعات در سايت و اپليكيشن از روش‌های علمي توزيع محتوا در سرورهاي مختلف در سطح کشور استفاده‌شده است.

 انتهای پیام/

سایت 141 به روز رسانی شد

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار