ولایتی مطرح کرد؛

راه اندازی خزانه داری کل در دانشگاه آزاد

رئیس هیات موسس و امنا دانشگاه آزاد گفت: براساس اساسنامه این دانشگاه، باید خزانه داری کل ایجاد شده تا مدیریت دانشگاه بتواند به صورت آنلاین امور مالی را رصد کند.

راه اندازی خزانه داری کل در دانشگاه آزادبه گزارش حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشكی باشگاه خبرنگاران جوان؛  علی اکبر ولایتی رئیس هیات موسس و امنا دانشگاه آزاد در جلسه شورای اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد اسلامی به چگونگی و نحوه اجرای طرح های درآمدزا در جلسه گذشته شورای اقتصاد دانش بنیان اشاره کرد و گفت: جلسات شورای اقتصاد دانش بنیان دانشگاه آزاد با هدف طراحی نقشه راه استراتژیک برای کاهش وابستگی به درآمدهای شهریه ای و ایجاد درآمدهای پایدار در سطح عالی برگزار می شود.

وی ضمن تقدیر از تلاش های صورت گرفته در امور عمرانی و ایجاد شهرک های شفا (فناوری آزاد) افزود: توسعه این شهرک ها راه حل مناسبی برای افزایش درآمدهای دانشگاه در چارچوب اقتصاد دانش بنیان به شمار می رود.

رئیس هیات موسس و امنا دانشگاه آزاد با ارائه پیشنهادی در خصوص اضافه شدن کاربری سلامت به شهرک های شفا اظهار کرد: با توجه به اینکه در حال حاضر در کشورهای توسعه یافته، ایجاد شهرک های سلامت مورد توجه قرار دارد، پیشنهاد می شود بحث سلامت نیز به کاربری های شهرک شفا اضافه شود.

ولایتی خاطرنشان کرد: براساس اساسنامه این دانشگاه، باید خزانه داری کل ایجاد شده تا مدیریت دانشگاه بتواند به صورت آنلاین امور مالی را رصد کند.

وی با تاکید بر همکاری همه جانبه دانشگاه آزاد اسلامی با دولت گفت: این دانشگاه بنا دارد با دولت در پروژه های مختلف علمی، پژوهشی و عمرانی نهایت تعامل و همکاری را داشته باشد.

انتهای پیام/

رصد آنلاین امور مالی دانشگاه آزاد از سوی مدیریت

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۹:۳۵ ۰۴ مرداد ۱۳۹۶
بهتره مدارک دانشگاه آزاد یکسان تفاوتی در مدرکهای آزاد وجود نداشته باشد ما سختی ها رو تحمل کردیم پول دادیم درس خوندیم و خود رو زدیم پولمان رو به دانشگاه آزاد دادیم رشته ای خوندیم فقط در یه جا انم در دو واحد کل کشور بود فارغ التحصیل امدیم بدون آزمون شرکت کردیم آورن بحث کیفیت دانشگاه ها رو مطرح کردن انداختن.