سرپرست راه‌های روستایی وزارت راه و شهرسازی؛

۳۹۰ هزار تن قیر رایگان برای روستا‌های کشور اختصاص یافت

حسن زاده گفت: دولت ۳۹۰ هزار تن قیر رایگان نیز در اختیار دهیاری‌ها و شهرداری‌ها قرار می‌دهد و استفاده از منابع مالی استان‌ها و مشارکت دهیاران و خیرین نیز در اجرای این طرح‌ها پیش‌بینی شده است.

اختصاص 390 هزار تن قیر رایگان برای روستاهای کشور/اسفالت 104 هزار کیلومتر راه روستاییبه گزارش گروه اقتصادی باشگاه خبرنگاران جوان،  محمود حسن زاده سرپرست دفتر ساخت راه‌های روستایی وزارت راه و شهرسازی از برنامه‌ریزی برای بهسازی و آسفالت سه هزار کیلومتر از راه‌های روستایی کشور تا پایان امسال خبر داد و گفت: برای این1400 میلیارد ریال بودجه اعتبار پیش‌بینی شده است.

وی گفت: دولت 390 هزار تن قیر رایگان نیز در اختیار دهیاری‌ها و شهرداری‌ها قرار می‌دهد و استفاده از منابع مالی استان‌ها و مشارکت دهیاران و خیرین نیز در اجرای این طرح‌ها پیش‌بینی شده است.

سرپرست دفتر ساخت راه‌های روستایی وزارت راه و شهرسازی از بهره‌مندی 91. 5 درصد از روستا‌های بالای 50خانوار کشور از راه مناسب خبر داد و گفت: تا پایان برنامه ششم توسعه کشور و در صورت تأمین منابع و اعتبارات لازم، تمامی روستا‌های بالای50خانوار از نعمت راه مناسب آسفالته بهره‌مند می‌شوند.

محسن زاده افزود: در حال حاضر204 هزار کیلومتر راه روستایی در کشور وجود دارد که تاکنون 104 هزار و 500کیلومتر آن‌که بیشتر شامل روستا‌های بالای 5۰ خانوار است، آسفالت شد.

 انتهای پیام/

 آسفالت سه هزار راه روستایی در کشور

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار