رونمایی از طلبکار نیم میلیاردی استقلال

نام یک دروزاه بان نیز به لیست طلبکاران باشگاه استقلال اضافه شد.

رونمایی از طلبکار نیم میلیاردی استقلالبه گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان در ادامه لیست بلند بالای طلبکاران باشگاه استقلال این بار نام وحید طالب لو دروازه بان سابق این تیم در لیست جای گرفته است.


طالب لو در گفت و گو با رادیو تهران گفت: از سال 89 تا کنون 300 میلیون از استقلال طلب دارم که امروز ارزش خود را از دست داده است. بار دوم نیز که در نیم فصل به استقلال آمدم با این که مبلغ قراردادم ناچیز بود از 250 میلیون تنها 30 میلیون دریافت کردم.


او ادامه داد: برای گرفتن طلب هایم چند روز پیش با افتخاری مدیر عامل و قریب رئیس وقت هیئت مدیره صحبت هایی انجام دادم اما نتایج امیدوار کننده نبود. افتخاری می گوید استقلال سال گذشته 5 میلیارد بدهی بازیکنان خارجی را پرداخت کرده است. نمی دانم چرا برای پرداخت بدهی های ما پول نیست اما برای جذب بازیکنان خارجی و قراردادهای آن چنانی پول هست. این بازیکنان 5 بار هم برای استقلال بازی نکرده اند اما ما برای استقلال جام آورده ایم.


طالب لو در پاسخ به این سوال که آیا ممکن است شما هم به AFC شکایت کنید افزود: بهتر است این مسائل در داخل کشور حل شود. اما زمانی که صدای بازیکن به جایی نمی رسد و حتی رای کمیته انضباطی به جایی نمی رسد بازیکنان مجبور به این کار می شوند.


دروازه بان سابق استقلال خاطر نشان کرد: به دلایل شخصی چند ماهی ایران نخواهم بود. بعد از برگشت برای انتخاب تیم جدیدم تصمیم گیری می کنم.

انتهای پیام/


طلب میلیونی وحید طالب لو از استقلال

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار