مدیر آموزش‌ و پرورش ناحیه یک ارومیه ؛

بهسازی ۱۰۰ کلاس درس دانش‌آموزان جهادی در ارومیه

اردوهای جهادی طرح هجرت دانش‌آموزی در ۵ مدرسه و در قالب ۱۰۰ کلاس در شهرستان ارومیه شروع‌ شده است.

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان  از ارومیه؛ اشرف نجف‌آباد با اشاره به چگونگی برگزاری طرح هجرت در مدارس این شهرستان اظهار کرد: بتازگی به همراه فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه ارومیه و رئیس بسیج سازندگی سپاه شهدای آذربایجان غربی از روند اجرای طرح هجرت دانش‌آموزی در مدارس ارومیه بازدید شد.

وی در رابطه با فعالیت خوب انجام‌شده در قالب طرح هجرت دانش‌آموزی در مدارس این شهرستان بیان کرد: طبق بازدیدی که از مدارس انجام شد و بازرسی‌هایی که در زمینه نحوه عملکرد طرح‌های هجرت صورت گرفت این طرح از لحاظ کیفی بسیار رضایت‌بخش ارزیابی شد.

مدیر آموزش‌وپرورش ناحیه یک شهرستان ارومیه در رابطه با اجرای طرح هجرت دانش آموزی در مدارس ناحیه یک شهرستان ارومیه افزود: این طرح از دو هفته پیش در 5 مدرسه و در قالب 100 کلاس شروع شده است و در حال حاضر نیز ادامه دارد و اجرای این طرح نیز تا شهریورماه ادامه خواهد داشت.

نجف‌آباد با تشریح اهداف از اجرای طرح هجرت در مدارس تصریح کرد: هدف از اجرای این طرح در مدارس شهرستان ارومیه شادابسازی و بهسازی مدارس است که در این طرح دانشآموزان مهارت‌های زندگی از جمله مهارت‌های ارتباط‌ جمعی و گروهی را کسب می‌کنند.

وی افزود: حقیقتاً این طرح روزبه‌روز مورد رضایت دانش آموزان و مدیران مدارس قرار گرفته است و بسیج سازندگی، بسیج سپاه ارومیه و مدیران مدارس در این زمینه فعالیت و همکاری بسیار خوبی داشته‌اند.

انتهای پیام/ب

دانش‌آموزان جهادی ۱۰۰ کلاس درس ارومیه را بهسازی می‌کنند.

 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.