جانشین ستاد کل نیروهای مسلح؛

نیروهای مسلح برای امنیت کشور جواب ترقه را با موشک می‌دهند

جانشین ستاد کل نیروهای مسلح گفت: بر سر دین خود با هیچ کس معامله نمی‌کنیم و برای امنیت ملت جواب ترقه را با موشک می‌دهیم.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمانشاه ؛جانشین ستاد کل نیروهای مسلح در   «یادواره شهدای اطلاعات عملیات قرارگاه نجف اشرف» که در تالار انتظار شهر کرمانشاه برگزار شد، گفت : ما هم اکنون در مناطق مورد نظر اشراف اطلاعاتی کامل داریم و اگر سرعت عمل برادران را در هدف قراردادن محله های داعش در دیرالزور را می بینیم به دلیل این است که نیروی قدس چند هدف را به آنها می دهند.

امیر موسوی افزود : امروز تمام نقاط حساس دشمنان در اشراف اطلاعاتی ما قرار دارد و هر زمان بخواهیم آنها را مورد هدف قرار می دهیم، این اقتدار و اعتماد به نفس و اعلام قدرت به دشمنان خدا، برآمده از شجره طیبه ای است که شهدای اطلاعات در دفاع مقدس کاشتند و امروز بهره می‌بریم.

جانشین ستاد کل نیروهای مسلح افزود: دنیا بداند ما بر سر دین خود با هیچ کس معامله نمی‌کنیم ما بر سر ارزش های خودمان با هیچ کس مذاکره نمی‌کنیم، ما از آرمان های خود سر سوزنی کوتاه نمی آییم و برای امنیتمان با احدی شوخی نداریم و جواب ترقه را با موشک خواهیم داد.

امیر موسوی گفت: قدرتهای بزرگ در محاسبات خود بزرگ اند اما در محاسبات ما هیچ قدرتی بالاتر از خداوند وجود ندارد و به برکت ایمان به خداوند از هیچ قدرت ظاهری هراسی نداریم.

وی گفت: در مورد توطئه دشمنان هوشیار باشید شک نکنید فرزندان ملت در نیروهای مسلح آنچه را که باید، انجام می دهند و کوچکترین نگرانی از نیروهای مسلح نداشته باشید اما تهدید همه جانبه است و دشمنان ما جدی اند و می فهمند که جمع انقلاب اسلامی با نظام سلطه در جهان ممکن نیست.

 

انتهای پیام/پ

یادواره شهدای اطلاعات  عملیات قرار گاه نجف اشرف در کرمانشاه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار