جوکار در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

هزینه‌های آمریکا در نقض برجام را باید افزایش دهیم

عضو جبهه مردمی نیروهای انقلاب گفت: هزینه‌های آمریکایی‌ها باید در نقض برجام افزایش یابد و تصویب قانون با کمترین اثربخشی ارزشی ندارد.

برجام تجربه ای است که نمی‌شود به آمریکایی اعتماد کرد/محمد صالح جوکار عضو شورای مرکزی جبهه مردمی نیروهای انقلاب در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه احزاب و تشکل‌های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ درباره تصویب تحریم‌های جدید از سوی آمریکا که نقض برجام محسوب می‌شود، اظهار داشت: از ابتدا مشخص بود که آمریکایی‌ها حسن نیتی نداشته و آن چه که برای ما روشن شد که نمی توان در برجام به آمریکا‌یی‌ها اعتماد کرد.

وی ادامه داد: کسانی که از برجام طرفداری می‌کردند خودشان به جایی رسیدند که می‌گویند آمریکا نقض برجام کرده و شجاعت می‌خواهد که رئیس جمهور می‌گوید که آنها نقض برجام کردند.

جوکار با اشاره به طرح اقدام متقابل ایران در برابر نقض برجام گفت: این طرح مبارک است ولی اقدام متقابل باید به گونه‌ای باشد که تأثیر خودش را بگذارد. اینکه قانونی تصویب کنیم کمترین اثربخشی را داشته باشد ارزشی نداشته، متن قانون باید به گونه‌ای باشد که آن‌ها احساس کنند که زیان می‌بینند.

عضو شورای مرکزی جبهه مردمی انقلاب اسلامی در پایان خاطر نشان کرد: اگر این طرح در مجلس تبدیل به قانون شود و بتواند هزینه‌های آمریکایی‌ها را در نقض برجام افزایش دهد موثر بوده در غیر این صورت هیچگونه اثربخشی نخواهد داشت.

 

انتهای پیام/

 

اقدام متقابل ایران نسبت به نقض برجام

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
United States of America
ناشناس
۱۲:۳۲ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
امریکا قصد دارد ایران را از دستیابی به عامل بازدارنده از حمله اتمی به تهران باز داره
آخرین اخبار