ملی پوش واترپلو:

نتیجه تحولات واترپلو در جاکارتا مشخص می شود/ با چیریچ واترپلو را شناختیم

الماسی گفت: نتیجه تغییر و تحولات واترپلو در بازی های آسیایی جاکارتا مشخص می شود.

ارشیا الماسی ملی پوش واترپلو پیش از اعزام به مسابقات واترپلو قهرمانی جهان 2017 در گفت و گو با خبرنگار پایه و آبی گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان گفت: اردوی تیم ملی زیر 20 سال برای حضور در مسابقات واترپلو قهرمانی جهان بعد از مسابقات کشورهای اسلامی برگزار آغاز شد. طی چند هفته گذشته نیز برای آمادگی بیشتر در یک تورنمنت چند جانبه به سنگاپور سفر کردیم. مسابقات قهرمانی جهان واترپلو در صربستان برگزار می شود. تیم ملی یک هفته ای زودتر به این کشور سفر می کند تا در یک تورنمنت که پیش از بازی های جهانی برگزار می شود حضور داشته باشد.

الماسی درباره گروه ایران در مسابقات واترپلو قهرمانی جهان اضافه کرد: با تیم های آمریکا، روسیه، یونان و پورتوریکو هم گروه هستیم. گروه بسیار دشوار و نتایج غیرقابل پیش بینی است. ما تمام تلاش خود را به کار می گیریم تا بهترین بازی خود را برابر بهترین تیم های جهان به نمایش بگذاریم. فیلم بازی این تیم ها توسط سرمربی تهیه و آنالیز شده است.

ملی پوش واترپلو ادامه داد: چیریچ بسیار توانمند است و از سطح علمی بالایی برخوردار است. او سه مدال المپیک در کارنامه خود دارد. چیریچ سعی دارد تیم را از نظر فنی، تکنیکی و تاکتیکی ارتقا دهد. قبل از او هم مربیان خوبی در واترپلو بوده اند اما حالا چیزهایی یاد گرفته ایم که قبلا نمی دانستیم. با وجود چیریچ سعی کرده ایم واترپلو را بفهمیم.

او درباره بزرگترین تحول واترپلو ایران خاطر نشان کرد: زمینه اصلی تیم ملی واترپلو بزرگسالان را جوانان زیر 23 سال تشکیل می دهند. به نظر من این همان تحول بزرگ در واترپلوست.

الماسی در پاسخ به این سوال که چه زمانی تغییر و تحولات در واترپلو پررنگ تر خواهد شد بیان داشت: نتیجه این تحولات را در بازی های  آسیایی جاکارتا 2018 مشاهده می کنید. امیدوارم وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک این شانس را به واترپلو بدهند تا در مسابقات آسیایی خوش بدرخشند.

 

انتهای پیام/

 

حضور تیم ملی واترپلو در مسابقات قهرمانی جهان

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار