در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان مطرح شد؛

همکارانم مجمع‌الجزایر هنرند/ مرا با شب فیروزه‌ای می‌شناسند

علی معصومی در مورد برنامه «شب‌ فیروزه‌ای» می‌گوید.

همکارانم مجمع‌الجزایر هنر هستندعلی معصومی مجری سیما، در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛  گفت: برنامه «شب فیروزه‌ای» با محوریت اجتماعی بوده که در آن به استان‌های مختلف کشور سفر می‌کنیم و توانمندی‌های آنجا را در حوزه‌های مختلف مثل: گردشگری، صنعت، صنایع دستی، کشاورزی، نخبه‌های علمی و هنری، به تصویر می‌کشیم.

وی ادامه داد: «شب فیروزه‌ای» فعالیتی گروهی بوده که بین معاونت سیما و مجلس امور استان‌های صدا و سیما انجام شد.

مجری «صبح بخیر ایران» بیان کرد: خدا را شکر برنامه «شب فیروزه‌ای» در بین مردم دیده شد و به نظرم تا به امروز توانسته رضایت اغلب بیننده‌ها را جلب کند.

این مجری با اشاره به همکاری خود با عوامل «شب فیروزه‌ای» اظهار داشت: همکارانم مجمع‌الجزایر هنرند به دلیل اینکه با توانایی بالایی در عرصه‌های مختلف هنری فعالیت می‌کنند و من نیز از همکاری با آنها به گونه‌ای لذت می‌برم که هر لحظه مباحث جدیدی را می‌آموزم.

معصومی در پایان در مورد بازتاب مردمی نسبت به اجرای خود در «شب‌ فیروزه‌ای» خاطرنشان کرد: گمانم بر این است که با توجه به بازتاب این مجموعه نسبت به فعالیت‌های قبلی‌ام شهرت بیشتری به دست آوردم به گونه‌ای که در کوچه و خیابان، مردم مرا با نام «شب فیروزه‌ای» می‌شناسند.

گفتنی است؛ برنامه «شب‌ فیروزه‌ای» به تهیه‌کنندگی علیرضا حیدری و اجرای علی معصومی و سامان ارس خوان هر شب ساعت 21 از شبکه پنج سیما پخش می‌شود.

 

انتهای پیام/

به تصویر کشیدن توانمندی‌های صنعتی و گردشگری استان‌ها در برنامه شب فیروزه‌ای

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار