خواننده آلبوم «شورسو» در گفتگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

آهنگ «شورسو» نام دریاچه ارومیه را زنده خواهد کرد/ تور کنسرت حامد نصر از ماه آینده

از ماه آینده تور کنسرت‌هایم را از ایران تا به جهان شروع می‌کنم.

حامد نصر آزادانی، خواننده آلبوم «شورسو» در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در خصوص فعالیت‌های هنری خود گفت: من موسیقی را از 9 سالگی شروع کردم. 15 سال استاد دانشگاه هنر و معماری بودم، یعنی قبل از موسیقی هم من پیشینه هنری داشتم، کتاب و مقالات بسیاری تالیف کرده‌ام و در جشنواره‌های داخلی و خارجی نیز جوایز بسیاری دریافت نموده‌ام. بر زبان ترکی تسلط دارم چراکه؛ من متولد سلما، شهری نزدیک ارومیه هستم و از کودکی در آن جا بزرگ شده‌ام.

وی افزود: من با دوستانم، رضا بیگی و امین پرتوی که در حال حاضر رضا بیگی مدیر برنامه من نیز هست، در استودیو «آقا پندار» شروع به تولید آلبومی به نام «شورسو» کردیم که این آلبوم از 10 آهنگ تشکیل شده است؛ 9 آهنگ آن، باکلام و یک قطعه آن، بی‌کلام است. من استاد سازهای بادی از جمله فلوت، کلارینت و... هستم و در اجراهایم همزمان هم می‌خوانم و هم از سازهای بادی استفاده می‌کنم.

نصر در خصوص آخرین فعالیت خود اظهار داشت: جدیدترین آلبوم پاپ من آلبومی به زبان ترکی، به نام «شورسو» به معنی آب شور است که کنایه‌ای به دریاچه ارومیه که شورترین دریاچه دنیا است، می‌زند. من هم این شعر را که با عمق وجودم خواندم، به دریاچه ارومیه تقدیم کردم که شعر این آهنگ را هم، علی اقدم گفته است که من افتخار دارم بگویم که تنها کسی هستم که از شعرهایی که علی اقدم می‌گوید، آهنگ می‌سازم و خوانندگی آن را بر عهده می‌گیرم.

وی همچنین ادامه داد: مردم، بسیار از این آهنگ استقبال کردند. من همچنین یک آهنگی برای تیم محبوب ترک زبان‌ها، تراکتور هم خواندم که بسیار مورد استقبال قرار گرفت.

این خواننده پاپ در خصوص خبرهای جدید برای مخاطبانش خاطرنشان کرد: من به همراه پدرام حبیب پیرا قرار است که چهارشنبه به آذربایجان برویم و کلیپ تصویری آهنگ «شورسو» را بسازیم. خبر بعد این است که؛ ما قرار است از ماه آینده تور کنسرت‌هایمان را از ایران تا به جهان شروع کنیم و در تک تک شهرها مخصوصا شهرهای ترک زبان اجرای کنسرت داشته باشیم و آهنگ شورسو را با مردم آذربایجان بخوانم.

نصر در پایان گفت: من در کنسرت‌هایم علاوه بر آلبوم «شورسو» چندین آهنگ قدیمی ترکی را هم خواهم خواند و قطعات بی‌کلام را با سازهای بادی‌ام اجرا خواهم کرد.


انتهای پیام/

آخرین خبرها از کنسرت موسیقی حامد نصر

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار