آیت الله کعبی در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان:

آمریکایی‌ها با نقض برجام کل آن را زیر سوال می‌برند

عضو مجلس خبرگان رهبری گفت: نقض برجام توسط آمریکایی‌ها به دلیل تأثیر گذاری که در اروپا و سایر کشورها دارد کل برجام را زیر سوال می‌برد.

برجام تبدیل به یک مرده شده است/ مسئله آمریکا انقلاب اسلامی است، نه ایران هسته‌ای!آیت‌الله عباس کعبی در گفت‌وگو با خبرنگار احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ در واکنش به طرح تصویب تحریم‌های جدید آمریکا علیه کشورمان گفت: هیأت نظارت بر برجام باید بر پایه اصول نه گانه رهبری تخلف از برجام و عبور از آن را رصد کند و متناسب با آن اقدام متقابل را از دولتمردان بخواهد. 

عضو خبرگان رهبری با بیان اینکه از ابتدا پیش‌بینی می‌شد که آمریکایی‌ها با زورگویی رفتار کنند و اعتمادی به آن‌ها نبود، اظهار داشت: اگر چه برجام توافق 1+5 است و آمریکا تنها یک  بخش آن است اما نقض برجام توسط آمریکایی‌ها به دلیل تأثیر گذاری که در اروپا و سایر کشورها دارد کل برجام را زیر سوال می‌برد و تقریباً جسم و روح آن را هم از بین برده و برجام را تبدیل به یک مرده کرده است.

 وی با تأکید بر اینکه مسئله اصلی آمریکا انقلاب اسلامی است، نه ایران هسته‌ای! بیان داشت: آمریکا نماینده نظام سلطه و استکبار است و خوی زیاده‌ خواهی و تجاوز به استقلال و آزادی ملت‌ها باعث شده که چنین مواضعی بگیرد. آمریکایی‌ها دشمن استقلال، آزادی و رشد و پیشرفت کشورهای مستقل و آزاد هستند.

 

انتهای پیام/

 

وظیفه هیأت نظارت بر برجام در مقابل نقض برجام چیست؟

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
آقای مهدی عابدیان زیدی
۱۲:۳۵ ۰۶ مرداد ۱۳۹۶
بجای اینکه درباره آمریکا سوخن بگویی ،لطف کنید ،
حقوق تمام حقوق بگیران دولتی را یک ملیون ۲۰۰ هزار تومان کنید ،
ویارانه را افزایش دهید وسهام عدالت مردم ایران را پرداخت کنید .
والکی قبض آب گاز برق تلقن اینترنت عوارض مالیات تمبر را افزایش ندهید.
این روزها به جهت والکی قیمت لبنیات میوه جات حبوبات گوشت افزایش یافته اند به بهانه تحریم کشورهای اروپا آمریکا .
آخرین اخبار