سناتور سابق آمریکایی: ترامپ به دنبال هر بهانه‌ای برای رد توافق هسته‌ای ایران می‌گردد

«مایکل گراول» بر این باور است که کنگره آمریکا را ایپک (لابی صهیونیستی) می‌گرداند و این گروه است که از همه اقدامات ضد جمهوری اسلامی ایران حمایت می‌کند.

سناتور سابق آمریکایی: ترامپ به دنبال هر بهانه‌ای برای رد توافق هسته‌ای ایران می‌گرددبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان؛  مایک گراول، سناتور سابق آمریکایی(سناتور آلاسکا از 1969 تا 1981) در گفت و گو با شبکه تلویزیونی پرس تی وی، گفت: کنگره آمریکا تحت کنترل ایپک (کمیته روابط عمومی آمریکا و اسرائیل) قرار دارد؛ گروهی که اساسا اسرائیل آن را اداره می کند. از این رو تحریم های تازه کنگره علیه ایران، بخشی از عملیات اسرائیلی ها برای تحت تاثیر قرار دادن ایران و تخریب (وجهه) آن است. من فکر نمی کنم این عملیات موفقیت آمیز باشد اما مقابله با آن دشوار است زیرا نفوذ جامعه یهودی در انگلیس و فرانسه نیز گسترده است. از آنجائیکه در توافق هسته‌ای پنج بعلاوه یک دخالت دارد، تردید دارم آمریکا بتواند وضعیت را تغییر دهد.

دونالد ترامپ به دنبال هر بهانه ای برای رد توافق هسته‌ای و اعلام پایبند نبودن ایران می گردد. اینکه آیا او به چنین بهانه ای دست پیدا می کند، برای من مشخص نیست اما فکر نمی کنم چنین شود زیرا ایرانی ها به مفاد توافق پایبند بوده اند این اتفاقی است که در آمریکا وجود نداشته است. این شرم آور است. من فکر می کنم هیچ توجیهی برای تحریم های بیشتر علیه ایران وجود داشته باشد.

 

انتهای پیام/

 

تلاش آمریکا برای رد توافق هسته‌ای ایران

 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار