مهاباد؛

آموزش 130 میلیون نفر ساعت در سازمان فنی وحرفه ای کشور

130 میلیون نفر ساعت آموزش مهارت، امسال در سازمان فنی وحرفه ای کشور به هنرجویان ارائه می شود.

 به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد ، معاون پشتیبانی سازمان فنی وحرفه ای کشور در بازدید از مرکز آموزش فنی وحرفه ای شهرستان مهاباد گفت: بخشی ازآموزشهای این سازمان از طریق فضای مجازی ارائه می شود چون جوانان بیشتر استقبال می کنند.


کیایی با بیان اینکه این آموزشها راحت تر و کم هزینه تر هستند افزود: در سالجاری برنامه آموزشی تمام استانها تحت عنوان سند اجرایی تنظیم و پیش بینی شده است در کل کشور امسال به بیش از 130میلیون نفر ساعت آموزش ارائه شود.


عباسی رئیس مرکز آموزش فنی و حرفه ای مهاباد هم گفت: در مرکز آموزش فنی و حرفه ای این شهرستان 200 نفر آقا و 40 نفر خانم در 20 رشته درگارگاههای مختلف مشغول آموزش هستند.


ولی پور معاون مدیرکل سازمان آموزش فنی وحرفه ای استان آذربایجانغربی هم گفت: امسال سه نفر برگزیده در رشته های طلا سازی ، کاشی کاری واتومکانیک از این استان به مسابقات بین المللی که مهر ماه در امارات برگزار خواهد شد اعزام خواهند شد.


در ادامه معاون پشتیبانی سازمان فنی وحرفه ای کشور ضمن دیدار با مدیران آموزشگاههای فنی وحرفه ای آزاد مهاباد از نزدیک با مشکلات این واحدهای آموزشی آشنا شد.


انتهای پیام/ع

 

مرکز آموزش فنی و حرفه ای مهاباد 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.