بیانیه شورای سیاستگذاری ائمه جمعه؛

غصب سرزمین فلسطین درد مشترک همه امت اسلامی است

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در پی هتک حرمت اخیر به مسجدالاقصی وشهادت جمعی از نمازگزاران بیانیه‌ای صادر کرد.

غصب سرزمین فلسطین درد مشترک همه امت اسلامی استبه گزارش حوزه احزاب و تشکل های گروه سیاسی باشگاه خبرنگاران جوان؛ شورای سیاستگذاری ائمه جمعه در پی هتک حرمت اخیر به مسجدالاقصی و شهادت جمعی از نمازگزاران بیانیه ای صادر کرد.

حوادث خشونت‌بار این روزها در مسجدالاقصی که منجر به شهادت مظلومانه تعدادی از شهروندان فلسطینی و مجروح شدن بیش از 400 نفر از صاحبان اصلی سرزمین فلسطین و نمازگزاران موحد گردید قلب تمامی آزادیخواهان جهان را جریحه‌دار کرد.

این وقایع دردناک و تهاجمات وحشیانه که بدنبال طرح شوم یهودی‌سازی قدس شریف و هتک حرمت مسجدالاقصی با بستن دربهای آن بر روی نمازگزاران فلسطینی صورت گرفت؛ به مثابه اعلام جنگ به جمیع مسلمانان جهان تلقی می‌گردد. واکنش گسترده و البته قابل انتظار علماء، اندیشمندان و نخبگان جهان اسلام و به تبع آن ملتهای مسلمان و ابراز انزجار از هتک حرمت مسجدالاقصی و اقدامات وحشیانه علیه ملت مظلوم فلسطین بار دیگر نشان داد که همواره مساله اول جهان اسلام، فلسطین و قدس شریف می‌باشد.

چه آنکه غصب سرزمین فلسطین و قبله اول مسلمین، درد مشترک همه امت اسلامی است و جهان اسلام علیرغم مواجه با فتنه تکفیر و تحمیل مناقشات مرموز قومی و مذهبی توسط جبهه استکبار، ورود به حریم مسجد و معراجگاه نبی مکرم اسلام(صلی الله علیه و آله) را خط قرمز خود دانسته و با تعصب و حساسیت تحولات فلسطین را تا محو غده سرطانی اسرائیل به فضل الهی دنبال می‌نماید.

شورای سیاستگذاری ائمه جمعه کشور، ضمن حمایت همه‌جانبه از تلاش مشروع ملت فلسطین در پاسداشت قدس شریف و رهایی سرزمین خود از اشغال غاصبان نژادپرست، بر رسالت انقلابی و جهادی همه علما و اندیشمندان جهان اسلام مبنی بر افشای جنایتها و خباثتهای رژیم ضدبشری اسرائیل و محکوم نمودن اقدامات وحشیانه آن، اصرار ورزیده و از نهادها و سازمانهای بین‌المللی و مدعیان حقوق بشر، برخورد جدی و قاطع را انتظار دارد.

در همین راستا، امامان جمعه سراسر کشور، در جمعه پیش روی، با حضور عاشورایی تمامی اقشار مردم شریف و نمازگزار اعم از شیعه و سنی؛ تریبونها و مصلاهای نماز جمعه را یکپارچه فریادی انقلابی بر سر رژیم صهیونیستی خواهند ساخت و باری دیگر جلوه‌ای از شکوه و عظمت اتحاد امت اسلام را در حمایت از ملت غیور فلسطین و اعلان تنفر عمیق از رژیم صهیونیستی و حامیان بین‌المللی آن بویژه آمریکای جنایتکار به نمایش خواهند گذارد. به امید روزی که غده سرطانی اسرائیل از پیکره امت اسلام به طور کامل محو و نابود گردد. ان‌شاءالله

 

انتهای پیام/

 

حمایت همه جانبه از ملت مظلوم فلسطین

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار