کرمان؛

21 معین اقتصادی در استان کرمان فعالیت دارند

معاون امور عمرانی استانداری کرمان گفت: 21 موسسه به عنوان معین اقتصادی مسئولیت توسعه در نقاط مختلف استان کرمان را پذیرفته اند.

به گزارش گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از کرمان  ، ابوالقاسم سیف الهی ، معاون امور عمرانی استانداری کرمان نیز در جلسه اقتصاد مقاومتی کهنوج با اشاره به اینکه در راستای اجرای ایده مثلث توسعه اقتصادی کارهای خوبی در استان کرمان انجام شده است گفت: تاکنون 21 موسسه به عنوان معین اقتصادی مسئولیت توسعه در نقاط مختلف استان کرمان را پذیرفته اند.
وی افزود: معین های اقتصادی برای مدیریت و راهبری توسعه وارد عرصه توسعه و سازندگی استان کرمان شده اند که جای تقدیر دارد.
همچنین در این جلسه سید امین جوادی، معین اقتصادی شهرستان کهنوج گفت: در بسیاری از کشورها زمین برای اجرای طرح ها و اراده وجود دارد و با وجود این عوامل، اتفاق بزرگ و ارزشمندی رخ می دهد و این امر باید در کشور ما نیز محقق شود و چرا باید در کشور ما زمین ها به قسمت های کوچک تقسیم شود که نتوان بهره برداری مناسب از آنها داشت.
وی تصریح کرد: همه کشورها توان خود را مضاعف می کنند و در مواردی ما بر عکس عمل کرده و توان خود را کوچک می کنیم.
مدیرعامل موسسه ملل تصریح کرد: کارهای ارزشمندی در استان کرمان در دست انجام است و امیدواریم با تداوم این کارها در کشور از ثروت های بزرگ کشور برای توسعه استفاده شود.
وی با اشاره به اینکه باید از نعمت های خدادادی به درستی استفاده کنیم گفت: راه اندازی بزرگترین مزرعه سولار در استان کرمان جای تشکر و تبریک دارد.
انتهای پیام/ی

21 معین اقتصادی در استان کرمان فعالیت دارند

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار