سروصدای زیاد سپاهان در بازار نقل و انتقالات

زرد پوشان اصفهانی عملکرد درخشانی در بازار نقل و انتقالات داشتند و بازیکنان مدنظر کرانچار را جذب کردند.

 

 به گزارش خبرنگار فوتبال و فوتسال گروه ورزش باشگاه خبرنگاران جوان ؛ تیم فوتبال سپاهان بعد از دو فصل کابوس وار در مسابقات لیگ برتر این بار  در پنجره نقل و انتقالات با زلاتکو کرانچار سرو صدای زیادی بر پا کرد . طلایی پوشان برای اینکه دوباره در کورس قهرمانی قرار بگیرند و یکی از سهمیه مسابقات لیگ قهرمانان آسیا را کسب کنند خریدهای گرانقیمت را در دستور کار قرار دادند . در این مطلب نگاهی به وضعیت این تیم در استانه شروع مسابقات لیگ هفدهم می اندازیم .

 

بازیکنان خروجی سپاهان

 

بعد از برکناری عبدالله ویسی و روی کارآمدن زلاتکو کرانچار در تیم سپاهان ، طلایی پوشان عذر چند بازیکن سابق خود را خواستند .بازیکنانی که با تیم سپاهان تسویه حساب کردند عبارت بودند از ؛
سرور چپاروف، طالب ریکانی، موسی کولیبالی،شجاع خلیل زاده ،فرید بهزادی کریمی،احسان حاج‌صفی، جلال عبدی و محمد روشندل بازیکنانی بودند که یا 
لژیونر شدند و یا اینکه با دیگر تیمهای لیگ برتر ی قرارداد منعقد کردند.


 
بازیکنان ورودی سپاهان 

حسن جعفری، رافائل کریولارو، ژایرو رودریگز، ساسان انصاری، سعید آقایی، سیاوش یزدانی، شاهین ثاقبی، عزت اله پورقازو مروان حسین بازیکنانی هستند که به سپاهان پیوستند. 

خریدهای منطقی و صد البته پرمعنا که می تواند زنگ خطر را برای همه مدعیان قهرمانی در فصل آتی به صدا در بیاورد چون مربی کروات سپاهان با شناخت کامل از ضعف های موجود در پست های مختلف گام به بازار گذاشته و بدون جار و جنجال و با سیاست سکوت یکی پس از دیگری قراردادها را نهایی و خریدهای خود را در خواب زمستانی بسیاری از باشگاه ها معرفی کرد.

بعد از توافق نهایی با عزت پورقاز مدافع ملی پوش سایپا این بار سپاهانی ها به سراغ سیاوش یزدانی بازیکن دیگر خودروساز پایتخت رفتند و با این بازیکن هم قراردادی دوساله امضا کردند تا به این ترتیب بیشتر نگرانی خود از بابت ساختار تدافعی را برطرف کنند گرچه گفته می شود این دو خرید تنها خریدهای سپاهان در نقل و انتقالات تابستانی نیست و تا چند روز دیگر یک خرید بزرگ دیگر در خط دفاع نیز در این باشگاه انجام خواهد شد.

کرانچار برای پست دفاع راست و چپ سپاهان روی گزینه های مختلفی نظر داشت که در نهایت روی بازگرداندن حسن جعفری از پدیده برای دفاع راست و جذب سعید آقایی از تراکتورسازی به جمع بندی نهایی رسید که اولی با عقد قراردادی به سپاهان پیوست اما آقایی ملی پوش  فوتبال در ابتدا مشکلاتی در پرداخت پول رضایتنامه به باشگاه گسترش فولاد داشت و در نهایت حضورش در سپاهان قطعی شد. 

برای میانه میدان کرانچار روی حفظ سرورچپاروف ازبک تاکید کرده بود و مسئولان باشگاه به شدت پیگیر اختلافات او با استقلالی ها بودند. در شرایطی که منصوریان مدعی شده بود سرور چپاروف بازیکن استقلال است و سازمان لیگ نیر براساس تفاهم نامه موجود این ادعا را ثابت کرده اما برخی مشکلات میان دو طرف شانس سپاهانی ها برای به خدمت گرفتن دائمی این بازیکن را بیشتر کرده بود اما در نهایت جپاروف در استقلال باقی ماند. 

سپاهانی ها در خط حمله روزهای پرمشغله ای را تجربه کردند و در نهایت توانستند با دو خرید جدید خود ساختار هجومی را تقویت کنند. اولین خرید سپاهان در خط حمله با قطعی شدن حضور شاهین ثاقبی از ملوان انجام شد. بازیکنی که با پرداخت پول رضایتنامه قراردادی سه ساله با سپاهان بست. ساسان انصاری هم دومین خرید سپاهان برای فصل جدید محسوب می شود اما این بازیکن به علت محرومیت قادر به همراهی زرد پوشان اصفهانی در هفته های ابتدایی لیگ برتر فوتبال نیست. 

با وجود اینکه سپاهانی ها هنوز جای خالی در لیست خود دارند اما با خرید هافبک برزیلی پرونده نقل و انتقالاتی خود را بستند تا فصل هفدهم را با بازیکنان جدید خود شروع کنند. 

انتهای پیام/ 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
ناشناس
۱۷:۰۸ ۰۴ مرداد ۱۳۹۶
پس بازیکن عراقی چی شدش