عاقبت جوگیر شدن مرد تایلندی + فیلم

رفتار یک مرد تایلندی با کودک 10 ماهه‌اش، خشم کابران فضای مجازی را برانگیخت.

عاقبت جو گیر شدن مرد تایلندی + فیلمبه گزارش خبرنگار حوزه اخبار داغ گروه فضای مجازی باشگاه خبرنگاران جوان؛  ویدئوی ارسالی از یک مرد تایلندی به تازگی خشم کاربران فضای مجازی را برانگیخته است. این پدر در حالی که بسیار ذوق‌زده است دختر بچه 10 ماهه‌اش را روبروی فرمان خودرواش نگه داشته و با هیجان زیاد او را به رانندگی تشویق می‌کند. مرد بی‌فکر، به جای امن کردن جای کودک و بستن کمربند ایمنی او، به فکر هیجان و ضبط فیلم بود.
 
این پدر 29 ساله که به خیال خود ویدئویی خاص و فوق العاده گرفته بود، پس از چند لحظه، صدها پیام‌ تند و شماتت‌بار از سوی کاربران فضای مجازی دریافت کرد. بازدیدکننده‌ها با عناوین مختلف این مرد را یک احمق به تمام معنا نامیدند. در نهایت مرد نادان ضمن پاک کردن این ویدئوی جنجالی در پستی کوتاه پاسخگوی کاربران شد.
 
او در پستی نوشت؛ "من او را روی پاهایم نشانده بودم، در یک لحظه کودکم بلند شد و دستش را به سمت فرمان برد. او را مجبور به رانندگی نکردم. چرا به من توهین می‌کنید، حرف‌های شما من را اذیت کرد".
 
گفتنی است؛ بر طبق آمار سازمان بهداشت جهانی، مردم تایلند در رانندگی سابقه خوبی ندارند، تایلندی‌ها پس از مردم لیبی با 24 هزار تصادف در سال، رتبه دوم جهانی را دارند.
 
 
 
 
انتهای پیام/
 

کودک 10 ماهه‌ای که رانندگی کرد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
-
ناشناس
۰۸:۱۳ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
خخخخ