عملیات اعزام حجاج استان یزد از 27 تا 30مرداد ماه

مدیرکل فرودگاه های استان یزد گفت:عملیات اعزام حجاج استان یزد به سرزمین وحی از 27 تا 30مرداد ماه امسال انجام می‌شود .

به گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از یزد؛  عباس محمدی مدیرکل فرودگاه های استان یزد گفت: فرودگاه بین المللی شهید صدوقی یزد، دهمین ایستگاه حج به لحاظ تعداد حجاج در کشور است که وظیفه اعزام و پذیرش 2هزار و 390 زائر یزدی را دارد.

عباس محمدی گفت: عملیات اعزام حجاج استان یزد به سرزمین وحی از 27 تا 30مرداد ماه امسال انجام می‌شود و در این مدت 2270 زائرین خانه خدا به سرزمین وحی اعزام خواهند شد.

وی با بیان آمادگی کامل این اداره‌کل برای رفع هرگونه تاخیرات احتمالی در پروازها تصریح کرد: تمامی ارگان‌ها و نهادهای دخیل در عملیات اعزام حجاج استان یزد باید خود را برای هرگونه پیشامد احتمالی آماده کنند و حضور 24 ساعته نمایندگان ارگان‌ها و نهادها در فرودگاه الزامی است.

مدیرکل فرودگاه های استان یزد افزود: پروازهای امسال حج تمتع از فرودگاه شهید صدوقی یزد توسط شرکت هواپیمایی جمهوری اسلامی ،هما ،در قالب 16 کاروان و 9سورتی پرواز و با هواپیمای ایرباس انجام می‌شود.

محمدی برگزاری این عملیات را فیضی بزرگ برای ارائه خدمات به زائران بیت‌ الله الحرام برشمرد و اظهار امیدواری کرد تا با همکاری مسئولان و دست‌اندرکاران و با وجود محدودیت‌های موجود بهترین خدمات در این زمینه ارائه شود.

وی با اشاره به تأکید مدیرعامل شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی کشور مبنی بر افزایش کیفیت خدمات رسانی به زائران و مستقبلین گفت: اداره‌کل فرودگاه‌های استان یزد نیز امسال برنامه‌های ویژه‌ ای برای انجام عملیات حج در نظر گرفته است.

متقاضیان حج در این استان امسال 35 درصد افزایش یافته و در مجموع 2 هزار و 270 زائر یزدی اواخر مرداد ماه برای انجام مناسک حج تمتع اعزام می‌ شوند.

فرودگاه یزد با پیشرفت های زیرساختی در دولت تدبیر و امید هر سال شاهد رشد تعداد پروازها و مسافران بوده به گونه ای که در سال 1395نسبت به مدت مشابه سال قبل از آن تعداد پرواز در این فرودگاه 26 درصد و تعداد مسافر جابجا شده 28 درصد و نیز میزان بار جابجا شده 22 درصد افزایش داشته است.

انتهای پیام/ ی

پروازهای حج تمتع از فرودگاه شهید صدوقی در قالب 16 کاروان انجام می شود

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.