نماینده کنگره آمریکا: ترامپ از پسِ برخورد با مسکو بر نمی‌آید/ جمهوریخواهان، دموکرات‌ها را آدم حساب نمی‌کنند

نماینده کنگره آمریکا در مصاحبه با بی‌بی‌سی گفت بارها و بارها در به چالش کشیدن رئیس‌جمهور روسیه ناکام مانده است.

نماینده کنگره آمریکا: ترامپ از پسِ برخورد با مسکو بر نمی‌آیدبه گزارش گروه بین‌الملل باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از بی بی سی، جو کراولی، نماینده کنگره آمریکا در مصاحبه با این شبکه علت بدبینی کنگره را به دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور این کشور همین نکته بیان و تاکید کرد قدرت اضافی دادن به ترامپ خطرناک است. صادقانه بگویم اگر قرار باشد تحریم ها برداشته شوند فکر نمی کنم خیلی سخت باشد اگر رئیس جمهور به کنگره بیاید و درخواست وضع تحریم کند.

کراولی در پاسخ به نگرانی اروپایی ها مبنی بر احتمال ایجاد اختلال در تامین گاز از روسیه در سایه  تحریم های تازه آمریکا ضد این کشور گفت: «فکر می کنم این نگرانی منطقی باشد اما آنچه که روسیه انجام داده حمله ای مستقیم به اقتدار و دموکراسی ماست و باید خیلی محکم به چنین حمله ای پاسخ می دادیم. ما نگران هم پیمانان خود هستیم و باید این نگرانی را به شکلی شایسته برطرف سازیم.»

وی از ناتوانی کاخ سفید در رویارویی با خطر تکرار دخالت روسیه در انتخابات پیش رو در آمریکا نیز انتقاد کرد و افزود پیام های ترامپ در توئیتر و عملکرد وی در نشست گروه بیست در برابر تلاش های روسیه برای دخالت در انتخابات آمریکا گویای این مهم است که وی از پس برخورد با مسکو بر نمی آید.

کراولی پیشنهاد داد کمیسیونی مستقل تشکیل شود و جنبه های مختلف دخالت روسیه در انتخابات آمریکا را از نگاه نقاط قوت و ضعف مسکو بررسی کند و نیز نیت آنان را از چنین اقدامی مشخص نماید.

وی با اشاره به بالا گرفتن بحث ها بین ترامپ و جف سشنز، دادستان کل آمریکا نیز گفت به سوی شکل گیری بحران قانون اساسی پیش می رویم و با شرایطی روبرو می شویم که اعتماد به انجمن حزبی جمهوریخواهان کم کم از بین می رود آنچنانکه در زمینه تصویب لایحه تحریم ها در مجالس نمایندگان و سنا شاهد بودیم و فکر می کنم اگر رئیس جمهور بخواهد سشنز را اخراج کند به این بحران قانون اساسی دامن خواهد زد و چه اتفاقی پس از آن خواهد افتاد کسی نمی داند.

جو کراولی ضمن تاکید بر آمادگی نمایندگان دموکرات کنگره برای همکاری با جمهوریخواهان گفت دموکرات ها تلاش کردند با جمهوریخواهان همکاری کنند اما مشکل اینجاست که آنها ما را آدم حساب نمی کنند. اگر جمهوریخواهان آمادگی داشته باشند ما حاضریم هر کاری برای بهبود وضعیت زندگی مردم آمریکا انجام بدهیم که از آن جمله می توان به خدمات درمانی اشاره کرد. همچنان که بارها گفته ایم ما قصد داریم قانون خدمات درمانی (اوباماکر) را اصلاح کنیم و ایرادهای آن را برطرف سازیم. اما جمهوریخواهان تنها تلاشی که انجام داده اند در جهت لغو کامل اوباماکر بوده است و هیچگاه به تغییر آن فکر نکردند. هم اکنون که می خواهند سر خود تصمیم بگیرند فکر می کنم برای مردم آمریکا فاجعه بار خواهد بود.

 

انتهای پیام/

 

موضع ترامپ در برابر رابطه با روسیه

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی: ۰
Iran (Islamic Republic of)
جواد
۰۱:۳۲ ۰۶ مرداد ۱۳۹۶
نه این خوبه نه ایشون لعنت به هر دوتاشون
Iran (Islamic Republic of)
منصور
۱۰:۲۹ ۰۵ مرداد ۱۳۹۶
ما جفتشان را ادم حساب نمیکنیم
آخرین اخبار