وزیر بهداشت:آماده راه‌اندازی مراکز دارویی در جمهوری آذربایجان هستیم

وزیر بهداشت گفت: در صورت همکاری کشور آذربایجان آمادگی کامل داریم تا نسبت به سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی مراکز درمانی در این کشور اقدام کنیم.

آماده سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی مراکز دارویی در جمهوری آذربایجان هستیم/ اردبیل حداقل ۱، ۰، ۰، ۰ تخت بیمارستانی کمبود داردبه گزارش خبرنگار  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان ؛ سیدحسن قاضی‌زاده هاشمی صبح امروز در بازدید از بیمارستان فاطمی اردبیل در جمع خبرنگاران اظهار داشت: احداث بیمارستان یک هزار تختخوابی در اردبیل توسط استاندار و نمایندگان استان مطرح شده و ما نیز تلاش می‌کنیم که در صورت وجود ظرفیت برای این بیمارستان در صورت تامین اعتبار و یا با حضور سرمایه‌گذار خارجی یا فاینانس اقدام به احداث بیمارستان کنیم.

وی بیان کرد: اردبیل در حال حاضر یک هزار تخت بیمارستانی کمبود دارد و بعد از مرکز این استان نیز برخی از شهر‌های استان از جمله مشگین‌شهر برای احداث و راه‌اندازی مراکز درمانی و بیمارستانی نیازمند تجهیزات درمانی هستند.

وزیر بهداشت در مورد همکاری با کشور آذربایجان در حوزه بهداشت و درمان گفت: خوشبختانه روابط جمهوری آدربایجان با کشور ایران در سطح مناسبی قرار دارد و در سفر رئیس جمهور آذربایجان به ایران مذاکراتی در رابطه با همکاری‌های حوزه بهداشت و درمان صورت گرفت که اگر علاقمندی از طرف جمهوری آذربایجان وجود داشته باشد می‌توانیم در این زمینه همکاری کنیم.

قاضی‌زاده هاشمی تصریح کرد: ما آماده هستیم که در صورت همکاری کشور آذربایجان برای سرمایه‌گذاری و راه‌اندازی مراکز درمانی و نیز آموزش نیروی انسانی با این کشور همکاری کنیم.

انتهای پیام/ف

کمبود هزار تخت بیمارستانی در اردبیل 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.