سنندج؛

سومین المپیاد ورزشی محلات سنندج برگزار می شود

شهردار سنندج از برگزاری سومین دوره مسابقات المپیاد ورزشی محلات شهر سنندج در ۱۳ رشته ورزشی خبرداد.

 به گزارش   گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از سنندج ،منوچهر فخری با اشاره به اینکه بازی های سومین دوره المپیاد ورزشی محلات سنندج از هفته آینده در ۱۳ رشته ورزشی آغاز می شود، گفت: در این دوره المپیاد ورزشی محلات آقایان می توانند در رشته های والیبال، تنیس روی میز، بسکتبال، کاراته، کونگ فو، بوکس، مچ اندازی، بدمینتون و طناب کشی شرکت کنند.

وی  افزود:بانوان امسال می توانند در سومین المپیاد ورزشی محلات در رشته های والیبال، آمادگی جسمانی، دارت، اسکواش  و کونگ فو با هم به رقابت بپردازند.

شهردار سنندج بیان کرد: معلولین و جانیازان هم می توانند در دو رده بانوان و آقایان در رشته تیر و کمان در این المپیاد ورزشی ثبت نام و شرکت کنند.

فخری ایجاد شور و نشاط در بین افراد جامعه با اجرای برنامه های متنوع  فرهنگی و ورزشی  را یکی از مهم ترین برنامه ها و اهداف شهرداری و شورای اسلامی شهر سنندج  خواند و افزود: در راستای غنی سازی اوقات فراغت و همچنین ترویج و اشاعه ورزش محلات این شهرداری در سنوات  گذشته  نسبت به برگزاری المپباد ورزشی محلات اقدام کرده است.

شهردار سنندج با بیان اینکه شرکت در این المپیاد ورزشی برای عموم ورزشکاران رایگان است،گفت:ورزشکاران و علاقمندان به شرکت در این المپیاد ورزشی  تا ۷ مرداد فرصت دارند از طریق هیئت های ورزشی مربوطه و یا با حضور در دفتر اداره ورزش شهرداری سنندج واقع در انتهای بلوار کردستان نسبت به ثبت نام خود و یا تیم های ورزشی اقدام  کنند.

گفتنی است، علاقمندان به حضور در سومین المپیاد ورزشی محلات سنندج می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر با شماره تلفن ۳۳۱۶۹۵۲۵ تماس حاصل کنند.

انتهای پیام/م

برگزاری سومین دوره المپیاد ورزشی محلات سنندج در ۱۳ رشته ورزشی

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.