همدان؛

۱۲ عملیات توسط آتش‌نشانان همدانی در 24 ساعت گذشته

رئیس سازمان آتش نشانی همدان گفت: طی 24ساعت گذشته آتش‌نشانان همدانی در8 عملیات اطفای حریق و 4عملیات امداد و نجات شرکت کردند.

۱۲ عملیات توسط آتش‌نشانان همدانی در 24 ساعت گذشتهبه گزارش خبرنگار گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از همدان؛  بیاناتی رئیس سازمان آتش نشانی همدان با اشاره به اینکه در 24 ساعت گذشته آتش نشانان در12عملیات شرکت کردند افزود: شهروندان همدانی دیروز ۳۱۲ مرتبه با سامانه ۱۲۵ تماس گرفته اند، که از این تعداد تماس ۱۳ مورد منجر به عملیات شده، ۱۲ تماس برای مشاوره و راهنمایی برقرار شده، ۱۰۰ تماس اشتباه بوده و متاسفانه ۱۸۷ ایجاد مزاحمت بوده است.

وی ادامه داد: عملیات انجام شده در این مدت ۸ مورد آتش سوزی شامل حریق مغازه در راسته حسین خانی، حریق پیک نیک در میدان باباطاهر، حریق تیر برق در دیزج، حریق درختان در دیوین، حریق ضایعات در قاسم آباد و ۳ مورد حریق مراتع و پوشش گیاهی در اعتمادیه، پردیس و میدان هگمتانه بوده است.

رئیس سازمان آتش نشانی همدان خاطر نشان کرد: همچنین ۴ مورد عملیات امداد و نجات شامل نجات افراد محبوس شده در آسانسور در شهرک بهشتی، مهار حیوانات در استادان، ۲ مورد عملیات امداد و نجات در حادثه واژگونی خودرو در جاده ملایر میرزاده عشقی و و یک مورد عملیات احتیاط حریق در حادثه نشت سوخت خودرو در خیابان مهدیه توسط آتش نشانان به انجام رسید.

انتهای پیام/ج

12 عملیات توسط آتش نشانان همدانی انجام شد

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.